
ΔΟΚΙΜΕΣ NEWSBEAST.GR


Οδηγούμε το Peugeot 3008 – 1.2 Hybrid 136 ίππων: Ευρύχωρο, όμορφο και με άψογη σχεδίαση

Οδηγούμε το ευρύχωρο, πολυτάλαντο και τσουχτερό Hyundai Santa Fe Plug-In Hybrid

Οδηγούμε το Cupra Formentor Pack 1.5 TSI, 150 hp, DSG7 – To μικρομεσαίο SUV που προσφέρει ομορφιά, άνεση και λειτουργικότητα

Οδηγούμε το Seat Arona 1.0 ECO TSI 110 PS – To όμορφο και ιδιαίτερα δημοφιλές στην ευρωπαϊκή αγορά SUV

Οδηγούμε το Mitsubishi Colt Invite Plus 1.0 T που επέστρεψε και διεκδικεί τα σκήπτρα της κατηγορίας του

Οδηγούμε το υβριδικό Suzuki Swace με μεγάλους χώρους, οικονομία καυσίμου και τσουχτερή τιμή

Οδηγούμε το Honda ZR-V eHEV – Το νέο SUV που δίνει έμφαση στην ποιότητα κατασκευής και κύλισης

Οδηγούμε το Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid

Οδηγούμε το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD: Το επιβατικό crossover με πολλά προσόντα και προσιτή τιμή

Οδηγούμε το premium επιβατικό και ικανό φορτηγό Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDΙ

Οδηγούμε το Suzuki Ignis Hybrid – Το μοντέλο σταθερή αξία, σε λογική τιμή

Γνωριμία με το XEV YoYo το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης

Οδηγούμε το Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V AWD το πιο δημοφιλές τζιπάκι της αγοράς

Οδηγούμε το Citroen e-C4 X: Εμφανίσιμο, άνετο, πρακτικό και «πράσινο»

Οδηγούμε το Dacia Spring Electric 65 Extreme Plus Colour – Το αυτοκίνητο που δικαιώνει την ηλεκτροκίνηση

Οδηγούμε το Renault Austral eTech Hybrid200, 4Control: Το C-SUV που εντυπωσιάζει με την τεχνολογία του και την τιμή του

Οδηγούμε το Mazda 2 eSkyactiv G: Το σούπερ μίνι αλλά εξαιρετικό αυτοκίνητο με τη χαμηλή κατανάλωση

Οδηγούμε την BMW XM: Το αυτοκίνητο σύμβολο κύρους και ορόσημο τεχνολογίας

Οδηγούμε το Honda Jazz e:HEV – To ιαπωνικό super mini είναι πολύ περισσότερα απ’ όσα φαίνεται

Οδηγούμε το Mazda CX-30 e-Skyactiv-X 186hp, το μεσαίο SUV που είναι από τα ομορφότερα οχήματα της κατηγορίας του

Οδηγούμε το SUV του Θωρ το Volvo XC40 Recherge Twin

Οδηγούμε τη Mercedes A200 sedan: Ανανεωμένη, καλύτερη και πιο… αλμυρή

Οδηγούμε το Audi Q5 2.0 TDI Hybrid Quattro S Tronic Sportback: Υβριδικό και diesel, το μυστικό για οικονομία – αυτονομία

Οδηγούμε τη Mercedes E 300e: Φορτιζόμενη, πολυτελής, με σβέλτες επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία

Οδηγούμε το ID.5 Pro Performance: Με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μέγιστη ροπή 310 Nm που κινεί τους πίσω τροχούς

Οδηγούμε το Mercedes C 300e plug-in hybrid: «Πύραυλος» με κατανάλωση… παπιού, σε οικογενειακή συσκευασία

Οδηγούμε το Skoda Fabia 1.0 TSI 110PS DSG Style: Ποιοτικό, ευρύχωρο, άνετο και… διψασμένο

Οδηγούμε την Mercedes-Benz EQB 250: Με άριστη διαχείριση ενέργειας και μεγάλη αυτονομία

Τότε με το Bulli στα Μάταλα, τώρα με το ID.Buzz στην Ελούντα: Οδηγούμε το δίχρωμα ηλεκτρικό van της VW

Οδηγούμε τον «ταύρο του Μαρτορέλ» το Cupra Formentor VZ5 DSG 4Drive

Οδηγούμε το πενταθέσιο Kart, Mini Cooper S 5d

Οδηγούμε το Renault Arkana Hybrid E-Tech 145 ίππων: Με τεχνολογία από τη Formula 1, άνεση και μικρή κατανάλωση

Οδηγούμε το Seat Ibiza 1.0 TGI 90 ίππων με κόστος κίνησης 5,5 ευρώ για 100 χιλιόμετρα

Οδηγούμε το όμορφο, ευέλικτο και ιδιαίτερα οικονομικό Opel Mokka 1.5 Diesel Ultimate

Οδηγούμε το Dacia Jogger 1.0 TCe 100 LPG 7-S: Το απόλυτο value for money οικογενειακό

Opel Astra 1.2 130 ΑΤ8 Ultimate: Σπορ, ευρύχωρο και με άριστη θέση οδήγησης

Οδηγούμε την Alfa Romeo Tonale Speciale 1.5T 160 Hybrid VGT

Οδηγούμε το Jeep Compass e-Hybrid Limited: Με μειωμένη κατανάλωση και ποιότητα κατασκευής

Οδηγούμε το VW T-Roc Cabriolet 1.5TSI DSG Style: To cabrio, compact SUV με την οροφή που ανοίγει σε 9 δευτερόλεπτα

Ford Puma ST-Line: 20.000 χιλιόμετρα με το μοντέλο που κάνει πάταγο στους νέους

Οδηγούμε το Skoda Fabia 1.0 TSI 110 ίππων: Το τίμιο «μικρομέγαλο» όχημα σε λογική τιμή

Ένας χρόνος με Ford Kuga 1.5 Ecoblue 120 ίππων: Το μεγάλο αυτοκίνητο που «κρύβει» τον όγκο του ακόμη και μέσα στην πόλη

Οδηγούμε το Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD
Με πολλά προσόντα και προσιτή τιμή

Οδηγούμε το Hyundai Kona 1.6T 198 PS 7-DCT 4×4 N Line: Ένα από τα καλύτερα και πλέον δημοφιλή B-SUV της αγοράς

Οδηγούμε το Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG 7 4X4

Οδηγούμε το Hyundai Kona Ν: Το SUV με υψηλών επιδόσεων με τον τούρμπο κινητήρα

Οδηγούμε το Toyota Yaris Cross 1.5 125 ίππων και 1.5 Hybrid

Οδηγούμε το Hyundai Tucson 1.6 Full Hybrid Turbo 230 ίππων: Μεγάλοι χώροι, εντυπωσιακές επιδόσεις και κατανάλωση diesel
