
ΔΟΚΙΜΕΣ NEWSBEAST.GR


Οδηγούμε το ID.4 1st 204 ίππων

Οδηγούμε την Ford Mustang Mach-E AWD

Οδηγούμε το Hyundai i30 N Performance Pack N-DCT: Ελαφρώς βελτιωμένο και σαφώς ακριβότερο

Οδηγούμε το Mazda MX-5 100th Anniversary Special Edition: Σαν το παλιό καλό κρασί

Οδηγούμε το Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid: Το «μαγικό χαλί» στην πρίζα

Οδηγούμε το Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 PS 7DCT Distinctive: Το αστικό crossover

Οδηγούμε το Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid: Παντός εδάφους και καιρού

Οδηγούμε το Toyota Aygo X: Το ποιοτικό crossover πόλης με τις επτά εκδόσεις

Οδηγούμε Hyundai i20N 1.6 T-GDI Performance Pack: Το supermini με τούρμπο κινητήρα που βάζει «φωτιά» στον δρόμο

Οδηγούμε το Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 200 PS 4MOTION DSG: Οι diesel «τραγουδούν» ακόμα

Οδηγούμε το Renault Clio Hybrid E-TECH: Τεχνολογία από Formula E με την ανάλογη τιμή

Οδηγούμε το Peugeot e-208 GT-Line: Απόλαυση με… δελτίο

Οδηγούμε το ηλεκτρικό, όμορφο και ενεργοβόρο Volvo C40 Recharge

Οδηγούμε το Plug-in υβριδικό Audi Q3 45 TFSI e

Οδηγούμε το ξεχωριστό και αυτόνομο Kia e-Soul 64 kWh 204 PS Platinum

Οδηγούμε το Hyundai Bayon 1.2 Mpi: Το μικρότερο μοντέλο της κατηγορίας Crossover/SUV

Οδηγούμε το Dacia Sandero Streetway 1.0 LPG: Η νέα «έκδοση πόλης» που ξεχωρίζει

Skoda Enyaq iV60: Οδηγούμε το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό SUV της εταιρείας με πέντε επίπεδα ισχύος

Οδηγούμε το νέο Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140 ίππων

Οδηγούμε το Renault Captur 1.0 TCe 90 PS Dynamic: To μεν σώμα πρόθυμον, η δε ψυχή ασθενής

Οδηγούμε την Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel 190ps AT8 Q4 Sprint: Ξεπερνά τις προσδοκίες ακόμα και των «Αλφίστι»

Οδηγούμε τη Mercedes GLA 250 e: Στην πρίζα για δύναμη και οικονομία

Οδηγούμε το Citroen C5 Aircross 1.6 PureTech 180 PS EAT8

Οδηγούμε το Honda e: Το μοντέρνο – ηλεκτρικό όχημα που είναι η χαρά της πόλης

Οδηγούμε το Volkswagen Golf 1.0 eTSI DSG: Με τεχνολογία αιχμής και τον αέρα του best seller

Οδηγούμε το i20 N, το i30 N και βλέπουμε το Kona N

Οδηγούμε το Fiat Tipo Cross, 1.0Τ, 100hp

Το Hyundai Bayon είναι μια εναλλακτική πρόταση για όσους αποφεύγουν τα SUV

Οδηγούμε το Hyundai i30 1.0 T-GDi iMT 48V mild hybrid 120hp

Οδηγούμε το Hyundai Kona – Electric 64 kWh: Μπορεί και εκτός των τειχών της πόλης

Οδηγούμε το Mazda CX-30 Skyactive-X180hp: Ένα diesel που καίει… βενζίνη

Οδηγούμε το Seat Arona 1.0 TSI, 116 ίππων

Οδηγούμε το Hyundai Tucson 1.6T 48V 180hp 4WD 7DCT Distinctive

Οδηγούμε το Seat Leon 1.5 eTSI FR: Με ατού αμάξωμα, κινητήρα και οδική συμπεριφορά, στοχεύει την κορυφή

Οδηγούμε την Mercedes GLB – 200: Ευρύχωρη, πρακτική με διαχρονικό σχήμα

Οδηγούμε το Jeep Compass PHEV 4xe Limited 190 hp: Η απόλυτη υβριδική ολοκλήρωση

Οδηγούμε το Seat Ibiza 1.0 TGI 90 PS Style: Μια σοβαρή εναλλακτική πρόταση

Οδηγούμε την Mercedes EQC 400 4-MATIC: Επίδειξη ισχύος και τεχνογνωσίας

Οδηγούμε το Mazda2 1.5 Skyactiv-G mHybrid 90 PS: Ελαφρώς ανανεωμένο, ήπια υβριδικό και παραδοσιακά αξιόπιστο

Οδηγούμε τη νέα Mercedes GLA: Το μοντέλο που συνδυάζει πολυτέλεια και άνεση

Οδηγούμε το Mazda3 2.0 Skyactiv-X mHybrid AT: Με όπλο την ποιότητα και την τεχνολογία

Οδηγούμε το Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro S tronic

Οδηγούμε το Hyundai i20 1.2 Mpi 84ps: Με «mini» τιμή και προδιαγραφές ανώτερης κατηγορίας

Οδηγούμε την BMW 118i

Οδηγούμε το Hyundai i10 1.0 MPi ΑΜΤ: Είδος υπό εξαφάνιση

Οδηγούμε το νέο, αναβαθμισμένο στα σημεία Toyota C-HR 1.8 Hybrid

Οδηγούμε την BMW X1 SDrive 18i: Εκσυγχρονισμός στα σημεία

Οδηγούμε το Mitsubishi Space Star – 1.2 MIVEC CVT: Αυτοκίνητο πόλης για μια ζωή
