Αυτοκίνητα που κινούνται με μπαταρίες θα αρχίσουν να είναι ανταγωνιστικά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα σε περίπου πέντε χρόνια, όπως εκτίμησε ο γραμματέας της ενέργειας των ΗΠΑ, στο πλαίσιο των συνομιλιών του ΟΗΕ για το κλίμα.

«Δεν φαίνεται να είναι δέκα χρόνια μακριά», φέρεται να δήλωσε ο κ. Chu, σε συνέντευξη τύπου στις ΗΠΑ για την καθαρή ενέργεια στο περιθώριο των συνομιλιών για το κλίμα. «Είναι περίπου πέντε χρόνια και θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο σύντομα».

Ο Chu είναι ένας από τους τρεις κυβερνητικούς υπαλλήλους του Ομπάμα που θα επισκεφθεί σύντομα το μεξικάνικο θέρετρο του Κανκούν όπου πραγματοποιούνται οι συνομιλίες μεταξύ των 190 χωρών για το κλίμα και θα διαρκέσουν έως τις 10 Δεκεμβρίου.

Ο Γραμματέας Γεωργίας, Tom Vilsack και η Nancy Sutley, επικεφαλής του Συμβουλίου του Λευκού Οίκου για την ποιότητα του περιβάλλοντος, είναι οι άλλοι δύο. Ο τομέας ενέργειας του Chu ή ο DOE, υποστηρίζουν διάφορες προσεγγίσεις που επιδιώκουν να βελτιώσουν τις μπαταρίες των αυτοκινήτων. Ένας τύπος μπαταρίας έχει αναπτυχθεί μεταξύ των αμερικανικών εταιρειών όπως η A123 με έδρα τη Μασσαχουσέττη και κάποιες στην Ασία, όπως η κινέζικη BYD στην οποία η Berkshire Hathaway της Warren Buffett, κατέχει το 10%.

Η LG Chem της Νότιας Κορέας προμηθεύει την General Motors με μπαταρίες για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι μεταφορές που καταναλώνουν πετρέλαιο εκπέμπουν περίπου το 1/3 των αερίων του θερμοκηπίου στον κόσμο. Οι επιστήμονες λένε ότι με τα αυτοκίνητα με μπαταρίες θα μειωθούν οι εκπομπές CO2.

Αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποδίδουν όσο αυτά που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, των οποίων οι πωλήσει θα μπορούσαν να μειωθούν εαν δεν υπάρξουν βελτιώσεις. Ακόμα κι έτσι, η GM δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι εντατικοποιεί την παραγωγή του Volt ώστε να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση.
πηγή: greenbusiness