Ο πόλεμος πέρα από μια βάρβαρη έκφραση του ανθρώπου είναι και αρκετά δαπανηρή υπόθεση, ειδικά σε ό,τι αφορά τα καύσιμα του στρατού. Σε μια εποχή που ο κόσμος στρέφεται στην «πράσινη ενέργεια» ορισμένες βιομηχανίες εξετάζουν να υιοθετήσουν τη συγκεκριμένη πολιτική, για να ρίξουν το κόστος, με πρόσχημα την προστασία του περιβάλλοντος.
Ενδεικτικά, πρόσφατη έκθεση που είδε το φως της δημοσιότητας ανέφερε ότι οι στρατοί είναι από τους μεγαλύτερους καταναλωτές καυσίμων παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 5,5% των παγκόσμιων εκπομπών. Ταυτόχρονα, δαπανούν τεράστια ποσά, αποτελώντας «πολύ καλούς πελάτες».
Ωστόσο, με την παγκόσμια οικονομία να αντιμετωπίζει προκλήσεις και με τα ενεργειακά ζητήματα να αγγίζουν τους πολίτες, τα κράτη είναι δύσκολο να δαπανήσουν τα τεράστια ποσά που συνήθιζαν για να προμηθεύσουν με καύσιμα τους στρατούς τους.
Το υδρογόνο λοιπόν, φέρεται να αποτελεί ιδανική επιλογή ως εναλλακτικό καύσιμο, καθώς δεν παράγει θόρυβο, αναθυμιάσεις ή θερμότητα, μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και το κόστος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ιnteresting Εngineering, η αρχή για στροφή στο υδρογόνο γίνεται από τον στρατό της Νότιας Κορέας (RoKA) που έκλεισε σχετικές συμφωνίες με την Kia, τη Hyundai και την Doosan. Στόχος είναι να παραχθούν τεθωρακισμένα, drones και πλοία που θα χρησιμοποιούν κινητήρες υδρογόνου.
Μέχρι στιγμής, η Hyundai αναπτύσσει ένα όχημα ανεφοδιασμού υδρογόνου με την ονομασία «H-Moving Station» για στρατιωτική χρήση. Επίσης, η Kia εργάζεται σε ένα όχημα που θα κινείται με υδρογόνο, ενώ η Doosan εξετάζει να φτιάξει μη επανδρωμένα αεροσκάφη που θα αξιοποιούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
Επιπλέον, διάφορες εταιρείες όπως η Paprity και η Hogreen Air αναπτύσσουν κινητήρες υδρογόνου για πολεμικά πλοία και υποβρύχια, με περισσότερες βιομηχανίες να σχεδιάζουν να υιοθετήσουν μια «πράσινη» πολιτική για τον πόλεμο.