«…Η Ομορφιά πηγάζει εκ των έσω, πρόκειται για μια ολιστική υπόθεση  με βάση το είναι, όχι το φαίνεσθαι, και έχει πλέον απέναντι της έναν έξυπνο Έλληνα καταναλωτή, ο οποίος ψάχνει για αυθεντικότητα και συμμετοχή σε κάθε επαφή του με brands & προϊόντα ομορφιάς…..»

Το πρώτο Athens Beauty Conference, μία συνδιοργάνωση της Fidel & Fortis- Σύμβουλοι Επιχειρήσεων με το Fashion Daily και Marketing Week της Boussias Communications- λίγο πριν το τέλος της προηγούμενης χρονιάς- ήρθε να επιβεβαιώσει τα παραπάνω και να υπογραμμίσει ότι το μέλλον της βιομηχανίας ομορφιάς έγκειται στο να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και να τις υποστηρίξει με έγκυρη επιστημονική έρευνα και καινοτόμο τεχνολογία, παρά με κλασικές πρακτικές Marketing.

Δημήτρης Κατσαχνιάς
Δημήτρης Κατσαχνιάς

«Ο καταναλωτής παίρνει πλέον το παιχνίδι της ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης  στα χέρια του» υπογράμμισε ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, κεντρικός ομιλητής στο συνέδριο, ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς και luxury goods σε διεθνές επίπεδο. Σήμερα, η νέα  καταναλώτρια αποζητά ποιοτικά και έξυπνα προϊόντα  και υπηρεσίες ομορφιάς με βάση τις προσωπικές της ανάγκες. Οι εταιρίες οφείλουν να το συνειδητοποιήσουν και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους οδηγώντας τον καταναλωτή στις σωστές επιλογές με γνώμονα πάντα την επιστημονική έρευνα και  τεχνολογία.

Μαριλένα Φατσέα - Fidel & Fortis
Μαριλένα Φατσέα – Fidel & Fortis

Με βάση τα παραπάνω και οι κανόνες της επικοινωνίας έχουν μεταβληθεί.

Όπως προέκυψε από τους ξένους προσκεκλημένους και τους 20 και πλέον Έλληνες ομιλητές

  • Το μέλλον βρίσκεται στο web marketing, δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών βρίσκεται συνέχεια «on the go» με τα ηλεκτρονικά devices να αποτελεί  προέκταση του εαυτού τους.
  • Η ενίσχυση της εμπειρίας του καταναλωτή περνάει μέσα από τη δημιουργία life experience brands με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο στα προϊόντα ομορφιάς έχει ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.
  • Τα touch points του καταναλωτή έχουν πολλαπλασιαστεί, παράγοντας επιτυχίας της κάθε μάρκας είναι η ικανότητά της, όχι μόνο να κατανοήσει τη συμπεριφορά του πελάτη, αλλά και να του προσφέρει μια ενιαία υπόσχεση σε όλα τα touch points.

O ρόλος των beauty editors στο χτίσιμο σχέσεων με τις μάρκες ήταν το θέμα μιας ζωντανής συζήτησης, όπου διακεκριμένες εκπρόσωποι του χώρου όπως Λένα Ιωαννίδου, Μάνια Μπούσμπουρα, Μαρία Παμπουκίδη και Λένα Χαριζόπουλος μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με το κοινό.

Λένα Χαριζόπουλος
Λένα Χαριζόπουλος

Υπογράμμισαν ότι ανεξάρτητα από την εποχή και το είδος του μέσου -έντυπος τύπος ή Internet- ευθύνη του δημοσιογράφου ήταν και παραμένει να υπηρετεί με σεβασμό, συνέπεια και αντικειμενικότητα τον αναγνώστη. Παρότρυναν τις εταιρίες να δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα και εγκυρότητα του περιεχομένου- και όχι σε εφήμερα χιλιάδες Likes περιεχομένου-  καθώς αυτή  είναι που μακροπρόθεσμα εδραιώνει το brand loyalty και δημιουργεί ισχυρές σχέσεις μεταξύ beauty brands και καταναλωτή. Τέλος, επεσήμαναν την ανάγκη προσεκτικής επιλογής των  brand ambassadors από πλευράς εταιριών στο πλαίσιο της διαφημιστικής τους καμπάνιας.

Μαρία Παμπουκίδη
Μαρία Παμπουκίδη

Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά καλλυντικών, το συνέδριο ανέδειξε τις σημαντικές δυνατότητες του κλάδου που παρόλη την κρίση, έχει επιδείξει αξιοσημείωτες αντοχές,  αλλά και αξιοζήλευτα δείγματα γραφής που αφορούν σε προϊοντική καινοτομία, εμπειρία πελάτη, αλλά και κατάκτηση νέων και δύσκολων αγορών, αποδεικνύοντας ότι Greek is beautiful.

Λένα Ιωαννίδου
Λένα Ιωαννίδου
Μάνια Μπούσμπουρα
Μάνια Μπούσμπουρα

Το πρώτο συνέδριο ομορφιάς πέτυχε το στόχο του, επιβραβεύοντας την  τολμηρή πρωτοβουλία των διοργανωτών του. Όπως δηλώνουν, όραμά τους είναι η εκδήλωση αυτή να εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς όλων όσων υπηρετούν με συνέπεια και σοβαρότητα την ομορφιά στη χώρα μας.

1st_Athens_Beauty_Conference-(1) 1st_Athens_Beauty_Conference-(3) 1st_Athens_Beauty_Conference Beauty_Editors_Panel