Η Food Expo Greece, η μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη ανοίγει και πάλι τις πύλες της για να υποδεχτεί ακόμη περισσότερες έλληνες και ξένους αγοραστές, στις 19-21 Μαρτίου στο Metropolitan expo. Τα 22.000 τ.μ., οι 580 εκθέτες, οι 35.000 έλληνες επαγγελματίες επισκέπτες, καθώς και η αθρόα προσέλευση εκατοντάδων σημαντικών ξένων αγοραστών από 39 χώρες στη 2η Food Expo που πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο του 2015, κατέδειξε την τεράστια δυναμική της έκθεσης. Η Food Expo Greece είναι ικανή να συγκεντρώσει τη μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων του κλάδου και να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στα εκθεσιακά δρώμενα της χώρας μας! Με εφαλτήριο αυτήν την επιτυχία, η Forum S.A. προχωρά στη διοργάνωση της 3ης Food Expo, η οποία θα πραγματοποιηθεί 19-21 Μαρτίου στο Metropolitan expo. Διατηρώντας τα ίδια ποιοτικά standards, με ακόμη υψηλότερο διαφημιστικό budget, με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και την εφαρμογή καινοτόμων στρατηγικών προβολής της έκθεσης διεθνώς, η 3η Food Expo 2016 θα σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία, καθώς αναμένεται να συμμετάσχουν σε αυτήν περισσότεροι από 900 εκθέτες και να την επισκεφθεί μεγάλος αριθμός σημαντικών ελλήνων αλλά και ξένων αγοραστών. fdexp02 fdexp01

Ποιους αφορά

Οι επισκέπτες της έκθεσης προέρχονται κυρίως από τις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Έλληνες επισκέπτες
  • Super markets-Mini Markets
  • Cash και Carry-Discount markets
  • Xονδρεμπόριο τροφίμων και ποτών
  • Παραδοσιακά παντοπωλεία
  • Delicatessen και Gourmet stores
  • Κρεοπωλεία και Ιχθυοπωλεία
  • Καταστήματα βιολογικά προϊόντων
  • Εστιατόρια και Catering
  • Wine bars
  • Ξενοδοχεία – Ξενώνες
  • Καφετέριες – Αναψυκτήρια
  • Κάβες – Καφεκοπτεία – Ζαχαρώδη
  • Αρτοζαχαροπλαστεία
  • Chefs – FκαιB Managers – Sommelier – Cava Directors
  • Βιομηχανίες Τροφίμων Διεθνείς επισκέπτες και Ηosted Buyers
  • Αγοραστές Super Market και HyperMarkets
  • Food and Wine Importers
  • Wholesalers / Distributors
  • Foodservers
  • Delicatessen Stores
  • Brokers – Agents
  • Ιδιοκτήτες και Manager εστιατορίων με ελληνική και μεσογειακή κουζίνα

Food Expo 2015: Ανάλυση επισκεπτών

Η 2η Food Expo Greece 2015 κατόρθωσε να προσελκύσει 35.000 έλληνες επαγγελματίες επισκέπτες, καθώς και 850 σημαντικούς ξένους αγοραστών από 39 χώρες. Οι 290 από αυτούς, συμμετείχαν μάλιστα στο πρόγραμμα φιλοξενίας της έκθεσης. Στη Food Expo 2016, ο αριθμός των hosted buyers θα ξεπεράσει τους 420! Ιδιαίτερη σημασία έχει η παρουσία των ελλήνων επισκεπτών, καθώς τη 2η Food Expo 2015 επισκέφθηκαν 35.000 επαγγελματίες από 15.000 επιχειρήσεις της οργανωμένης λιανικής, του χονδρεμπορίου και της μαζικής εστίασης από όλη τη χώρα. Η αθρόα αυτή προσέλευση αποδεικνύει ότι η Food Expo Greece δεν είναι μόνο μία έκθεση για τις εξαγωγές, αλλά ότι καλύπτει εξίσου τις ανάγκες του συνόλου της ελληνικής αγοράς. fdexp03 Στην 3η Food Expo 2016, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αγοραστές μεγάλων αλυσίδων supermarket και μεγάλοι χονδρέμποροι θα έχουν οργανωμένη παρουσία, σε δικό τους ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στον οποίο θα πραγματοποιούν b2b συναντήσεις με τους εκθέτες.

Πλούσιες θεματικές εκδηλώσεις

Η ανάδειξη της μοναδικής γαστρονομικής και διατροφικής αξίας των ελληνικών τροφίμων και ποτών, η κυρίαρχη θέση τους στην πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και οι εξαγωγικές προοπτικές τους στην παγκόσμια αγορά, είναι οι βασικοί άξονες των παράλληλων εκδηλώσεων που θα οργανωθούν στο πλαίσιο της 3ης Food Expo 2016. Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση θα φιλοξενήσει τα ακόλουθα special events: Mediterranean Food Experience – Ένα πανόραμα γαστρονομικών εκδηλώσεων Ένα τριήμερο φεστιβάλ γαστρονομίας πρόκειται να φιλοξενηθεί στην 3η Food Expo, με αμέτρητες ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις και events, που θα έχουν στόχο να αναδείξουν τον γαστρονομικό πλούτο και τη διατροφική αξία της Μεσογειακής διατροφής. Food Seminars Στα πλαίσια της 3ης Food Expo θα φιλοξενηθεί μια σειρά σημαντικών εισηγήσεων μικρής διάρκειας με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους Έλληνες παραγωγούς, τους λιανεμπόρους, τους διανομείς και την οργανωμένη λιανική. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ. fdexp04

Θα ξεπεράσει τις 480.000 ευρώ η διαφημιστική δαπάνη

Η διαφημιστική καμπάνια της 3ης Food Expo θα αναπτυχθεί μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας σε όλα τα μέσα και σε συνδυασμό με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, έχει σαν στόχο να αναδείξει τη δεδομένη πλέον δυναμική της έκθεσης και να μεγιστοποιήσει την επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητά της.

  • Τηλεόραση: Πάνω από 1.200 τηλεοπτικά μηνύματα σε όλους τους σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας.
  • Ραδιόφωνο: Περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ στους μεγαλύτερους σταθμούς της Αττικής, καθώς και σε 30 σταθμούς στην υπόλοιπη Ελλάδα!
  • Online: Στοχευμένες ενέργειες (Newsletters, Google ads, SEO, Remarketing) σε Ελλάδα και 15 αγορές στόχους του εξωτερικού.
  • SMS: Τουλάχιστον 35.000 αποστολές μηνυμάτων SMS.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Food Expo Greece επισκεφτείτε το foodexpo.gr.