Απογοήτευσε σήμερα τους επενδυτές η μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, Procter & Gamble, των Gilette, της Colgate και δεκάδων άλλων προϊόντων, αφού ανακοίνωσε πτώση 12% στα καθαρά κέρδη τετάρτου τριμήνου χρήσης.

Ειδικότερα, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, η P&G κατέγραψε κέρδη 2,19 δισ. δολαρίων ή 71 σεντς ανά μετοχή έναντι κερδών 2,47 δισ. δολαρίων ή 80 σεντς ανά μετοχή της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.

Στο ίδιο διάστημα τα έσοδα σημείωσαν άνοδο 4,7% στα 18,93 δισ. δολάρια, υπολείπονταν ωστόσο των εκτιμήσεων της διοίκησης που τον Απρίλιο είχε προβλέψει αύξηση 6%-7%. Παράλληλα, τοποθετούσε τα κέρδη στα 68-74 σεντς ανά μετοχή.

Για το σύνολο του έτους η P&G αναμένει κέρδη της τάξης των 3,91-4,01 δολαρίων ανά μετοχή και αύξηση εσόδων κατά 2% έως 4%.

Στο τελευταίο τρίμηνο η αμερικανική εταιρεία πρόσφερε περισσότερες εκπτώσεις στις τιμές ορισμένων προϊόντων και έκανε νέες προσφορές διεθνώς για να πάρει μερίδιο από τους ανταγωνιστές της.