Όταν οι φίλοι του έπαιζαν εκείνος περνούσε ατελείωτες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή και μάθαινε προγραμματισμό. Στα 12 του ήξερε Excel και Access. Στο σχολείο ήταν ο «χειρότερος» μαθητής, είχε το νου του στους υπολογιστές, δεν πέρασε σε καμία σχολή κι όταν έδωσε για δεύτερη φορά πέρασε σε ένα ΤΕΙ το όποιο άφησε στην μέση. Ο 29χρονος Κωνσταντίνος Στρουμπάκης από την Θεσσαλονίκη αισθάνεται δικαιωμένος γιατί ο δρόμος αυτός οδήγησε το 2010 στη δημιουργία της Apifon στη Θεσσαλονίκη, με αντικείμενο το messaging, την παροχή υπηρεσιών μάρκετινγκ μέσω sms. Πρόκειται για μία πλατφόρμα μαζικής αποστολής και διαχείρισης μηνυμάτων με πελάτες κατά κύριο λόγο εταιρίες με μεγάλες βάσεις δεδομένων πελατολογίων, που απευθύνονται σε μεγάλα target groups είτε για τη διαφήμιση προϊόντων τους είτε για ενημερώσεις.
