Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Αυστραλία ένα περιστατικό που σημειώθηκε σε ιαπωνικό εστιατόριο στο Σίδνεϊ, όταν πελάτισσα κατήγγειλε ότι βρήκε νεκρό αρουραίο μέσα στη σαλάτα της, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού της γεύματος.
Σύμφωνα με τη New York Post, καταγγελία έγινε από χρήστη των social media με το όνομα «DO», η οποία ανέβασε σχετική κριτική στο Google, συνοδευόμενη από φωτογραφικό υλικό με το περιστατικό. Όπως ανέφερε, είχε ήδη καταναλώσει μέρος της σαλάτας, συνοδευτικό ενός σετ katsu don, όταν εντόπισε το νεκρό ζώο κρυμμένο ανάμεσα στα λαχανικά. «Είχα φάει τη μισή σαλάτα. Ήταν απολύτως αηδιαστικό και απαράδεκτο», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι όλοι οι πελάτες εγκατέλειψαν το εστιατόριο μόλις αντιλήφθηκαν τι είχε συμβεί.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στο εστιατόριο «Tatsuya West Ryde» και, σύμφωνα με δεύτερη κριτική από φίλη της γυναίκας που έφαγε τη σαλάτα, η οποία υπέγραψε ως «JH», το συμβάν έγινε ενώ δειπνούσαν μαζί και η μία εκ των δύο είναι έγκυος. «Στη σαλάτα της εγκύου φίλης μου υπήρχε ένας νεκρός αρουραίος – καλά κρυμμένος κάτω από τα λαχανικά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συνέβη κάτι τέτοιο», έγραψε, δίνοντας στο εστιατόριο ένα μόνο αστέρι, προσθέτοντας μάλιστα ότι «ούτε καν αυτή η κριτική δεν του αξίζει».
Ο Ντάνιελ Κιμ, ο οποίος ισχυρίστηκε πως είναι σύζυγος της «DO», επιβεβαίωσε το περιστατικό λέγοντας πως «η σαλάτα της γυναίκας μου είχε μέσα έναν αρουραίο. Είναι απερίγραπτα αηδιαστικό».
Το εστιατόριο, σε επίσημη απάντηση στην κριτική, εξέφρασε την «ειλικρινή του συγγνώμη» και δήλωσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα σε συνεργασία με τον προμηθευτή της σαλάτας και τις τοπικές υγειονομικές αρχές.
«Το πρόβλημα προήλθε από έτοιμο προϊόν που παραλάβαμε από εξωτερικό προμηθευτή. Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί ποτέ ξανά τέτοιο περιστατικό και εκτιμούμε την κατανόηση του κοινού», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Σε δήλωσή του στο 9 News, ο ιδιοκτήτης του Tatsuya σχολίασε ότι η υπόθεση τελεί υπό διερεύνηση, ενώ υπογράμμισε πως «οι κριτικές στο Google βασίζονται σε προσωπικές απόψεις και όχι σε διασταυρωμένα γεγονότα».
«Αναγνωρίζουμε ότι σημειώθηκε ένα σοβαρό περιστατικό και αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με τη δέουσα σοβαρότητα, συνεχίζοντας να λαμβάνουμε πρόσθετα μέτρα για τη διασφάλιση της υγιεινής και της ασφάλειας των πελατών μας».