Η MAGNA, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 6 Δεκεμβρίου, προβλέπει αύξηση της Παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης στα Μέσα κατά +22%  φτάνοντας στα $710 δις συνολικά το 2021. H Παγκόσμια αγορά προβλέπεται ότι είναι 19% μεγαλύτερη σε σχέση με τα προ Covid επίπεδα και θα συνεχίσει να αυξάνεται σταθερά το 2022 (+12%).

Η ενίσχυση της αγοράς είναι αποτέλεσμα της οικονομικής ανάκαμψης (Παγκόσμιο ΑΕΠ +5,9%).  

Αναλυτικότερα προβλέπεται  :

  1. Αύξηση του Digital ad spend κατά 31% ($442δις) 
  2. Επανάκαμψη των υπόλοιπων ΜΜΕ (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Εξωτερική Διαφήμιση, Έντυπα και Κινηματογράφος) όπου καταγράφεται αύξηση το 2021 +9% ($268δις) μετά από μια μείωση το 2020 κατά -17%.

Τα digital media είναι αυτά που καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση. 

  • Εκτόξευση του e-commerce, το οποίο ήταν απόρροια ταυτόχρονα δύο παραγόντων:
  • Αύξηση της δραστηριότητας των μεγάλων brands  
  • Μικρές, τοπικές επιχειρήσεις να υιοθετούν digital marketing λύσεις
  • Search +33%  
  • Social media +34%  
  • Video ads +37% 
  • Λοιπά digital formats +7%

Η επένδυση στην Τηλεόραση (linear TV) εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά +9%, στο Ραδιόφωνο +16% ,στο OOH +12% , στα Έντυπα +0,4% και στον Κινηματογράφο +30%.

Σε επίπεδο regions να σημειωθεί ότι το 2021,προβλέπεται ότι θα έχουν αύξηση  APAC 17%, ΕΜΕΑ 23%, LATAM 26%, NA 25%. 

Τέλος, το 2022 προβλέπεται :

  • Να συνεχιστεί η αυξητική πορεία της Παγκόσμιας Διαφημιστικής Επένδυσης (+12%). 
  • Ισχυρή οικονομική ανάπτυξη (Παγκόσμιο ΑΕΠ +4.9%)
  • Επανάκαμψη κυρίως σε κλάδους που είχαν πληγεί (Ταξίδια, Ψυχαγωγία) 
  • Το Digital marketing να συνεχίζει να αυξάνεται οργανικά 
  • Προγραμματισμός Διεθνών Αθλητικών γεγονότων ( Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες  & FIFA World Cup)