Μικρό στο μάτι, αλλά μεγάλο σε χώρους, το Trezia είναι το νέο βραχύσωμο μοντέλο της Subaru που κλείνει το μάτι σε όσους ξέρουν τι θέλουν από ένα μικρό πολυχρηστικό αυτοκίνητο.

Το Trezia στοχεύει στα μικρά πολυχρηστικά και έχει την ανάλογη σχεδιαστική φιλοσοφία με μικρό μήκος (3,995 μ.) και σχετικά αυξημένο ύψος ( 1,595 μ.). Σε σχέση με το Verso-S έχει εντελώς ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, που κατά τη γνώμη μας δείχνει πιο ελκυστικό. Από τις άλλες γωνίες, οι διαφορές δεν είναι αισθητές.

Έμφαση στην οικονομία

Φιλικό, ευκολοδήγητο και ευέλικτο, το Trezia σε μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια, χωρίς να κρύβει ότι πρωταρχικός του στόχος είναι η πρακτικότητα και η οικονομία. Αν τη… δεις αλλιώς, οφείλεις να συμβιβαστείς με τη μέτρια πληροφόρηση που προσφέρει το ηλεκτρικό τιμόνι και τις αυξημένες κλίσεις που τονίζουν το άχρωμο οδηγικό του προφίλ. Κατά τ´ άλλα, οι έξτρα τροχοί των 16 ιντσών έχουν περιορίσει το φλερτ των μπροστινών τροχών με την υποστροφή και κατά συνέπεια, έχουν μειώσει τη συχνότητα παρέμβασης του ESP. Αναμφίβολα, ο καλύτερος λόγος για να αποκτήσει κανείς το Trezia είναι οι εντυπωσιακές -για τα δεδομένα ενός αυτοκινήτου 3,99 μέτρων- μεταφορικές του δυνατότητες.

Eσωτερικό – Χώροι

Στο εσωτερικό τίποτα δεν αλλάζει σε σχέση με το Verso-S, εξαιρουμένου του τριάκτινου τιμονιού με το σήμα της Subaru. Αν και τα πλαστικά είναι σκληρά, το φινίρισμα και η συναρμογή τους αποζημιώνουν, όπως ο ευχάριστος πίνακας οργάνων και η απροβλημάτιστη εργονομία. Οι πολλοί αποθηκευτικοί χώρου τονίζουν την πρακτικότητα και από τον εξοπλισμό του (με στάνταρ 7 αερόσακους) δε λείπει τίποτα. Στο πίσω κάθισμα, φιλοξενούνται με χαρακτηριστική άνεση δύο ενήλικες, με το χώρο αποσκευών στα 363 λίτρα (429 με το διπλό δάπεδο της πλούσιας έκδοσης). Θα θέλαμε τα πίσω καθίσματα να σύρονται.

Κινητήρας

To μικρό Subaru κινείται από τον οικονομικό κινητήρα Toyota Dual VVT-i στα 1,3 λίτρα με 99 ίππους και 125 Nm με μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα. Συνδράμει κι ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Στην πράξη δεν εμφανίζει ιδιαίτερο “νεύρο” (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ., 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 10,5 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 21,0 δλ. και τελική 170 χλμ./ώρα) είναι όμως υπεραρκετός και κυρίως υπεροικονομικός και με χαμηλό CO2 (127 γρ./χλμ.) Άλλωστε, πίσω από το Trezia κρύβεται η προσπάθεια της Subaru να μειώσει το μέσο όρο των ρύπων CO2 που πιστώνονται στα μοντέλα της.

Πηγή: autotriti.gr