Έχει όνομα βαρύ σαν ιστορία, 8λιτρο 16κύλινδρο 64βάλβιδο κινητήρα με 4-πλό τούρμπο και απόδοση από 1001 έως 1200 ίππους ανάλογα την έκδοση.

Ζυγίζει σχεδόν 2 τόνους, επιταχύνει 0-100 σε 2.1¨ και τρέχει με το 1/3 της ταχύτητας του ήχου. Φρενάρει με «συμβατικά» φρένα και την αεροτομή από τελική μέσα σε 10¨ και κοστίζει μόλις 1 εκ. στερλίνες.

Ο λόγος για την Bugatti Veyron EB 16.4, το αυτοκίνητο που στην έκδοση Super Sport είναι το ταχύτερο μη αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο με τελική 431,072 χλμ./ώρα και στην έκδοση Grand Sport Vitesse (targa) το ταχύτερο ανοικτό αυτοκίνητο του κόσμου με 408,84 χλμ./ώρα.

Φυσικά 2πορτο, τετρακίνητο, με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο DSG.
Με Γαλλικές ρίζες, αλλά υπό γερμανική «κατοχή» καθώς ανήκει από το 1998 στη VW, λέγεται Veyron προς τιμή του Πιερ Βεϊρόν, μηχανικού εξέλιξης, οδηγού δοκιμών και οδηγού αγώνων (νικητής στο Λε Μαν του 1939 με Bugatti).

Το ακρωνύμιο ΕΒ οφείλεται στον ιδρυτή της φίρμας Εττόρε Μπουγκάτι, το 16 στον αριθμό των κυλίνδρων του σε διάταξη W κινητήρα και το 4 στο τετραπλό τούρμπο.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως η κατασκευή ελάχιστα διαφέρει από αυτές των αεροπλάνων και εάν τελικά αποφασίσετε την αγορά μη σκεφτείτε το εκατομμύριο (στερλίνες έ…), γιατί μάλλον θα κάνετε εύκολη απόσβεση καθώς πιθανότατα θα είστε μοναδικός στον τόπο σας με το συγκεκριμένο μοντέλο, αφού έχουν κατασκευαστεί πουληθεί μόλις 300 αντίτυπα.