Προειδοποιήσεις για κυρώσεις και πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων δολαρίων έκανε η Yπηρεσία Καταναλωτών στην Αυστραλία στην αεροπορική εταιρία Tiger. Η τελευταία δεν σταματά να εξαπατά τους καταναλωτές κάνοντας κρατήσεις εισιτηρίων χωρίς να τους προειδοποιεί για τις ακυρώσεις πτήσεων.

Αφορμή για την προειδοποίηση ήταν η αποκάλυψη ότι ο πύργος έλεγχου του αεροδρομίου του Avalon, νοτιοδυτικά της Μελβούρνης, δεν είχε καθόλου προσωπικό όταν η πτήση TT6207 της Tiger, πετούσε υπερβολικά κοντά στο έδαφος, γεγονός που έθεσε και την ίδια την αεροπορική εταιρία σε διαθεσιμότητα.

Τα αεροπλάνα της Tiger παραμένουν για πέμπτη μέρα καθηλωμένα στο έδαφος και ο πρόεδρος της Αυστραλιανής Υπηρεσίας Καταναλωτών και Ελεύθερου Ανταγωνισμού, Γκρέιμ Σάμιουελ ότι η αεροπορική εταιρία είναι υποχρεωμένη από το νόμο να συμβουλεύσει και να ενημερώσει τους πιθανούς πελάτες της ότι από το Σάββατο το πρωί είναι υπό τον έλεγχο της Υπηρεσίας Ασφάλειας και η τέλεση των πτήσεων εξαρτάται από το εάν πληροί τους όρους ασφάλειας.

Ο  εκπρόσωπος της εταιρείας επεσήμανε ότι η Tiger προσπαθεί να ανακτήσει την εμπιστοσύνη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και των Αυστραλιανών πολιτών και στόχος είναι τα αεροπλάνα να ξεκινήσουν ξανά τις πτήσεις τους.