Μια γυμνή, πληθωρική γυναίκα κοιμάται στον καναπέ της. Η γύμνια του σώματός της με όλες τις ατέλειές της αποδίδεται με κάθε λεπτομέρεια, χωρίς ίχνος εξιδανίκευσης. Η γυναίκα αυτή που απεικονίζεται σε έναν από τους πιο διάσημους πίνακες του Λούσιαν Φρόιντ, εγγονού του Σίγκμουντ Φρόιντ, και αποτέλεσε τη μούσα του μεγάλου ζωγράφου δεν είναι άλλη από τη Σου Τίλεϊ, μια δημόσια υπάλληλο στο Λονδίνο της εποχής εκείνης, που πόζαρε επί μήνες γυμνή μπροστά στον καλλιτέχνη. Διένυε τότε τη δεκαετία των 30. Σήμερα η Τίλεϊ έχει περάσει τα 60. Προτού ακόμη γνωρίσει τον Φρόιντ, η Τίλεϊ ζούσε μια έντονη ζωή. Ήταν στενή φίλη με τον καλλιτέχνη Λι Μπάουρι και όταν δεν βρισκόταν στο γραφείο της, αναζητούσε την περιπέτεια. Όπως έχει πει η ίδια, δεν θεωρούσε ότι μια νύχτα ήταν καλή αν δεν είχε μεθύσει τόσο ώστε να πέσει κάτω κάποια στιγμή. Μέχρι να γνωρίσει τον Φρόιντ, για τον οποίο θα ποζάρει γυμνή για συνολικά τέσσερις πίνακές του, τους οποίους δημιούργησε στην τελευταία φάση της καριέρας του. Ο πιο γνωστός από αυτούς είναι το Benefits Supervisor Sleeping (1995). Το Evening in the Studio (1993), ο πρώτος πίνακας της σειράς, την απεικονίζει ξαπλωμένη στο πάτωμα, ενώ ένα κορίτσι κάθεται πίσω της, διαβάζοντας το βιβλίο της. Πρόκειται για έναν παράξενο συνδυασμό εικόνων. Πάντως η Τίλεϊ έχει δηλώσει ανακουφισμένη από το γεγονός ότι ο Φρόιντ αγόρασε τον καναπέ, διότι ήταν οδυνηρό για εκείνη να πρέπει να μένει ξαπλωμένη επί ώρες στο πάτωμα.
