Η L’Artigiano, η μεγαλύτερη αλυσίδα ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα, μίλησε για το πρόσφατο «Rebranding αλά Ιταλικά» στο συνέδριο Retail Best Practices, Make stores matter που διοργάνωσε η Boussias Communications και το κλαδικό περιοδικό Marketing Week, την Πέμπτη, 16 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Την L’Artigiano εκπροσώπησε η κα Ιωάννα Στασινοπούλου, γενική διευθύντρια της εταιρείας, η οποία αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα προσαρμογής στις νέες τάσεις της κατανάλωσης στο χώρο της εστίασης και τις νέες συνήθειες των Ελλήνων με βάση τη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία. Η νέα στρατηγική της L’Artigiano εστιάζει σε πιο νεανικό κοινό και δίνει έμφαση στην ενίσχυση της ιταλικής κουλτούρας.

Το «Rebranding αλά Ιταλικά» βρήκε εφαρμογή σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή, από την αλλαγή των συσκευασιών και του μενού μέχρι την αμφίδρομη επικοινωνία των καταναλωτών με την αγαπημένη μάρκα μέσω social περιεχομένου και διαγωνισμών.

Η L’Artigiano μετά από 22 χρόνια λειτουργίας διαθέτει 19 καταστήματα. Φιλοσοφία της εταιρίας είναι η παρασκευή γευμάτων με βάση ποιοτικές πρώτες ύλες και ιταλική παράδοση σε προσιτές τιμές στοχεύοντας στη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη.