H Husqvarna είναι μία εταιρεία παραδοσιακά ταυτισμένη με τις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες. Στο πλαίσιο ανάπτυξης και στην προσπάθεια να διευρύνει τους ορίζοντες της έφτιαξε μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα δρόμου, τη Nuda 900. Την οποία η φαντασία του βελτιωτή τη μεταποίησε, επαναφέροντας ξανά το αρχικό «DNA» της Husqvarna,.

Πότε ένα Nuda λοιπόν δεν είναι πια Nuda; Όταν το ευρωπαϊκό supermoto των 898 κυβικών εκατοστών «μεταμορφώνεται» για να αγωνιστεί στο Erzberg Rodeo της Αυστρίας, το μακράν πιο σκληρό off-road πρωτάθλημα στον κόσμο. Τότε δεν είναι.

Και ποιος θα μπορούσε ιδανικά να ηγηθεί αυτής της «μεταμόρφωσης» καλύτερα από τη γερμανική Touratech; Το εξωπραγματικά αλλαγμένο αποτέλεσμα που φαίνεται στις φωτογραφίες, ονομάζεται Nuda-X-Cross.

Ο Lars Wurdenamm διηύθυνε τη «μεταμόρφωση», χρησιμοποιώντας το ίδιο μοτέρ, προστατευτικά χεριών και ψυγείου, οδοντωτά off-road μαρσπιέ και 21/18ινστες ρόδες Pirelli.

Οι αναρτήσεις άλλαξαν επίσης. Τα μακριά πηρούνια που κατ’ αρχήν δημιουργήθηκαν για τη BMW F800GS, στήθηκαν από την Tractive στην Ευρώπη. Ο A C Schnitzer έφτιαξε την χαμηλών ρύπων εξάτμιση.

Και ο Wundermann αλλά και ο πρώην πρωταθλητής ευρωπαϊκού και γερμανικού πρωταθλήματος Enduro Marco Straubel, ολοκλήρωσαν ολοκλήρωσαν τη δοκιμή της μοτοσυκλέτας με τη συμμετοχή τους στον πρόλογο του φετινού αγώνα στο Erzberg. Το sprint είχε μήκος 13 χιλιόμετρα και οι δύο οδηγοί τερμάτισαν στην δεύτερη και τέταρτη θέση της κατηγορίας των δικύλινδρων – καθόλου άσχημα για μια «πρώην» μοτοσυκλέτα δρόμου…

«Ήταν ένα μοναδικό συναίσθημα, μια χαμηλή πτήση κατά την ανάβαση στο βουνό με τέτοια μοτοσυκλέτα», είπε ο Straubel μετά τον τερματισμό…

Δείτε φωτογραφίες και το βίντεο της ανάβασης από την onboard κάμερα…