Η τεχνολογία του έχει ήδη παρουσιαστεί στο 3008 Hybrid4, όμως δεν παύει να εντυπωσιάζει. Πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα στα 2,0 λίτρα, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα το Peugeot 508 RXH, όχι μόνο να είναι τετρακίνητο αλλά να αποδίδει 200 ίππους, με κατανάλωση στα 4,2 λίτρα.
Στην ουσία πρόκειται για την «εκτός δρόμου» εκδοχή του 508 SW, όμως εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει να θέλει να κάνει τα… πάντα! Είναι SW που σημαίνει πως προσφέρει άπλετους χώρους, έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος για εκτός δρόμου εξορμήσεις, τετρακίνηση, και υβριδική τεχνολογία για μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Για την κίνηση του RXH η Peugeot επιστρατεύει την υβριδική τεχνολογία που μας παρουσίασε στο 3008 Hybrid4, την οποία όπως η ίδια αναφέρει θα τη δούμε και σε άλλα μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή.
Αυτή συνδυάζει κινητήρα πετρελαίου στα 2,0 λίτρα τεχνολογίας HDi και ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα είναι τόσο η τετρακίνηση, όσο και η συνολικά αποδιδόμενη ισχύς της τάξης των 200 ίππων. Τα μεγέθη όμως συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν αφού η ροπή αγγίζει τα 450 Nm, και την ίδια στιγμή κατανάλωση και ρύποι βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Έτσι η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα μόλις 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τους ρύπους CO2 στα μόλις 109 γρ./χιλιόμετρο, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί ακόμη και χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους (ZEV-zero emissions vehicle).
Άλλες (οπτικές κυρίως) αλλαγές που έχει το νέο RXH είναι οι τρεις σειρές από φώτα LED σε κάθε πλευρά της εμπρόσθιας μάσκας, οι αυξημένες διαστάσεις σε πλάτος, και φυσικά σε ύψος από το έδαφος, οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, ενώ το μοντέλο μεταξύ άλλων είναι εξοπλισμένο με πανοραμική οροφή, head up display, και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Το Peugeot 508 RXH θα κάνει την πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, ενώ η διάθεση του στην αγορά θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2012.
Πηγή: autotriti.gr