Η Suzuki παρουσίασε το e Vitara το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο (BEV) μαζικής παραγωγής, το. Η παραγωγή του e Vitara θα ξεκινήσει στην Ινδία την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένονται σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ευρώπης, της Ινδίας και της Ιαπωνίας, το φθινόπωρο του 2025. Στην Ελλάδα, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται το Σεπτέμβριο του 2025.

Το Suzuki e Vitara διαθέτει σχεδίαση που συνδυάζει την αίσθηση προηγμένης τεχνολογίας με τις επιδόσεις, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης BEV που προσφέρει εξαιρετική οδηγική εμπειρία, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e» με αυξημένες ικανότητες εκτός δρόμου, καθώς και μία νέα πλατφόρμα ειδικά ανεπτυγμένη για ηλεκτρικά οχήματα, την «HEARTECT-e».

Αυτό είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Suzuki e Vitara

Τα κύρια χαρακτηριστικά του Suzuki e Vitara

1. Σχεδίαση που συνδυάζει την προηγμένη αίσθηση ενός BEV και τη δύναμη ενός SUV

Το θέμα σχεδίασης είναι το «High-Tech & Adventure», το οποίο ενσωματώνει την προηγμένη αίσθηση ενός BEV και τη στιβαρή φύση ενός SUV. Ξεχωρίζουν οι μεγάλης διαμέτρου τροχοί και το μακρύ μεταξόνιο, ενώ στο εσωτερικό είναι τοποθετημένη μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, πάνελ θυρών και κεντρική κονσόλα.

2. Σύστημα BEV με αποδοτικό eAxle και μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου

Το σύστημα BEV αποτελείται από τον υψηλής απόδοσης eAxle που ενσωματώνει το μοτέρ και τον inverter, μαζί με τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP). Επιτυγχάνει σβέλτες επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.

3. Ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e» με δύο ανεξάρτητα eAxles

Το «ALLGRIP-e» είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Suzuki, με δύο ανεξάρτητα eAxles μπροστά και πίσω. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή διέλευση σε δύσκολα εδάφη, μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν και διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (λειτουργία LSD).

Αυτό είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Suzuki e Vitara

4. Νέο δάπεδο «HEARTECT-e» ειδικά για BEV

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει το νέο δάπεδο «HEARTECT-e» ειδικά για BEV, με ελαφριά δομή, προστασία της μπαταρίας υψηλής τάσης και ευρύχωρο εσωτερικό, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο και τους μικρούς προβόλους. Η δομή του δαπέδου έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μην υπάρχουν μηχανικά μέρη κάτω από αυτό, μεγιστοποιώντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

5. Επαρκής αυτονομία και ζωηρή επιτάχυνση εκκίνησης

Το e Vitara διαθέτει 3 τύπους συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Οι ηλεκτρικές αυτονομίες είναι: 345-346 χιλιόμετρα για την έκδοση 49kWh 2WD, 428 χιλιόμετρα για την 61kWh 2WD, και 396-412 χιλιόμετρα για την 61kWh 4WD.

Επιπλέον, η επιτάχυνση από στάση είναι χαρακτηριστική ενός ηλεκτρικού οχήματος, καθώς και δυναμική επιτάχυνση εν κινήσει. Ιδιαίτερα στην τετρακίνητη έκδοση (4WD), οι δύο ηλεκτροκινητήρες όχι μόνο διευκολύνουν την οδήγηση σε δύσβατους δρόμους, αλλά προσφέρουν και μεγαλύτερη ισχύ.

Αυτό είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Suzuki e Vitara

6. Σύστημα θερμικής διαχείρισης

Το σύστημα θερμικής διαχείρισης περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της μπαταρίας και το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού, τα οποία λειτουργούν με διαφορετικούς τρόπους για τη βέλτιστη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Επιπλέον, η αυτονομία έχει βελτιστοποιηθεί με την τοποθέτηση αντλίας θερμότητας, θερμαινόμενων καθισμάτων και θερμαινόμενου τιμονιού.

7. Νέες λειτουργίες του Suzuki Connect

Η Suzuki ανέπτυξε νέες λειτουργίες για το Suzuki Connect, κάνοντας την οδήγηση του e Vitara ακόμη πιο πρακτική και άνετη. Οι κύριες νέες λειτουργίες είναι οι εξής:

  • Πληροφορίες Μπαταρίας
  • Διαχείριση Φόρτισης
  • Απομακρυσμένος Έλεγχος Κλιματισμού
  • Εντοπισμός Οχήματος
  • Προγραμματισμός Διαδρομής
  • Προσαρμογή Wallpaper Οθόνης