Σε συνέχεια της παρουσίασής του στις 17 Μαρτίου, η Renault άνοιξε το σύστημα κρατήσεων για το «mini-supercar» της, το πολυαναμενόμενο Renault 5 Turbo 3E.
Η σύγχρονη ηλεκτρική επανεκκίνηση των θρυλικών Renault 5 Turbo και Turbo 2 της δεκαετίας του ‘80, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με αρχική εκτιμώμενη τιμή 155.000 ευρώ (με ΦΠΑ), εξαιρουμένων των έξτρα, των αξεσουάρ και των επιλογών εξατομίκευσης.

Από τις 22 Απριλίου, οι υποψήφιοι αγοραστές που επιθυμούν να παραγγείλουν με ασφάλεια ένα από τα 1.980 αριθμημένα κομμάτια του Renault 5 Turbo 3E, θα έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν μία ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Renault Ελλάδας, καταβάλλοντας το ποσό των 50.000 ευρώ.
Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσουν προτεραιότητα, όταν το Renault 5 Turbo 3E ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ακόμα και τον αριθμό του μελλοντικού τους αυτοκινήτου, εάν το επιθυμούν.
Σύμφωνα με την αρχή της -εκ των προτέρων- χρηματοδότησης, η διαδικασία της προ-κράτησης θα συνεισφέρει στην προχρηματοδότηση της εξέλιξης του Renault 5 Turbo 3E.

Δημιουργώντας ένα μοναδικό αυτοκίνητο
Η επόμενη φάση θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026, όταν οι υποψήφιοι αγοραστές θα λάβουν ενημέρωση, ώστε να δηλώσουν τις επιλογές εξατομίκευσης που επιθυμούν.
Στη συνέχεια, θα εγγραφούν σε μία λίστα που θα τους δίνει το προνόμιο να παραγγείλουν πρώτοι το Renault 5 Turbo 3E, όταν αυτό θα ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση.
Παράλληλα με τα ιστορικά χρώματα των Renault 5 Turbo και Turbo 2, όπως το Rouge Grenade των μοντέλων παραγωγής, ή το μαύρο-κίτρινο και άσπρο αγωνιστικό χρώμα, του Renault 5 Turbo που κέρδισε το αγώνα του Γύρου της Κορσικής το 1982, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια νέα σειρά προαιρετικού εξοπλισμού, με τον τίτλο «gentleman driver».
Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους σχεδιαστές της Renault, που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους εξωτερικό και εσωτερικό χρώμα, επιλέγοντας χρώματα και υλικά για πληθώρα επιφανειών, από τα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών, μέχρι το ταμπλό κλπ., επιτρέποντάς τους έτσι να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.
Τέλος, το πρώτο εξάμηνο του 2027, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να οριστικοποιήσουν τη διαμόρφωση και να παραγγείλουν το αυτοκίνητό τους. Το ποσό που καταβλήθηκε για την κράτηση, θα αφαιρεθεί από το συνολικό πληρωτέο ποσό, που θα βασίζεται στην επιλεγμένη διαμόρφωση.
Τα οχήματα που διαμορφώθηκαν και δόθηκαν προς παραγγελία πρώτα, θα παραδοθούν το 2027 (ανάλογα με την έγκριση τύπου).

540 ίπποι από ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς
Βασισμένο σε μια, ειδικά σχεδιασμένη, πλατφόρμα αλουμινίου, αποκλειστικά κατασκευασμένη για να ταιριάζει στις επιδόσεις και τις φιλοδοξίες του, το Renault 5 Turbo 3E είναι ένα όχημα με εντυπωσιακές διαστάσεις: μήκος 4,08 μέτρα, πλάτος 2,03 μέτρα και ύψος 1,38 μέτρα.
Συνδυάζοντας το πλάτος ενός supercar με το μήκος ενός αυτοκινήτου πόλης και τα εντυπωσιακά επίπεδα επιδόσεων, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δημιουργεί μια νέα κατηγορία οχημάτων: αυτή των «mini-supercars».
Το Renault 5 Turbo 3E είναι πισωκίνητο και παίρνει ισχύ από δύο πρωτοποριακούς ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα (έναν σε κάθε πίσω τροχό). Με απόδοση που φτάνει τους 540 ίππους, διαθέτει τεράστια ροπή 4.800 Nm, που είναι διαθέσιμη ακόμη πιο άμεσα από ό,τι συμβαίνει με έναν συμβατικό ηλεκτροκινητήρα.
Με αμάξωμα από carbon, το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.450 κιλά και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.
Με μπαταρία ισχύος 70 kWh και ενσωματωμένο φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), ικανό να υποστηρίξει φόρτιση από πηγή ισχύος έως και 350 kW, με την αρχιτεκτονική των 800 Volt, το μοντέλο μπορεί να φορτίσει από 15-80%, σε μόλις 15 λεπτά. Η τυπική αυτονομία WLTP υπολογίζεται σε πάνω από 400 χιλιόμετρα.