Η 2η γενιά του Ford Ranger Raptor, έφτασε στην Ελλάδα. Με την σφραγίδα της Ford Performance, το κορυφαίο pick-up της Ευρωπαϊκής αγοράς αποτελεί την απόλυτη έκδοση επιδόσεων του νέου Ranger διαθέτοντας ευφυέστερη τεχνολογία που ελέγχει την πιο σκληροτράχηλη νέα γενιά, συνδυάζοντας μεγάλη δύναμη με πρωτοφανή μηχανική και τεχνική ακρίβεια.
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας προηγμένος κινητήρας βενζίνης 3.0LEcoBoost που βελτιστοποιήθηκε από την Ford Performance για να αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 ίππων και ροπή 491 Nm. Σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, ο κινητήρας επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος. Επιπλέον, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, οι οδηγοί του νέου Ranger Raptor μπορούν να επιλέξουν τον ήχο κινητήρα που προτιμούν πιέζοντας ένα μπουτόν στο τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις ρυθμίσεις Quiet, Normal, Sport και Βaja.
Στο νέο Ranger Raptor οι μηχανικοί επανασχεδίασαν πλήρως την ανάρτηση. Ταυτόχρονα, η επόμενη γενιά των αμορτισέρ FOX 2.5” Live Valve Internal By pass υιοθετούν τεχνολογία αιχμής, με αποτέλεσμα η απόσβεση να προσαρμόζεται στη διαδρομή του αμορτισέρ. Ενώ το hardware της ανάρτησης φέρει την υπογραφή της FOX, η ρύθμιση και η εξέλιξή της πραγματοποιήθηκαν από την Ford Performance, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό μηχανικής με τη βοήθεια υπολογιστή (CAE) και δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες.
Για πρώτη φορά, το Ranger Raptor εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα μετάδοσης με αυτόματη τετρακίνηση, αλλά και ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, ένα πολύτιμο στοιχείο για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της εκτός δρόμου οδήγησης. Στη διαχείριση όλων των εδαφικών συνθηκών βοηθοί του νέου Ranger Raptor είναι τα 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, στα οποία περιλαμβάνεται και το πρόγραμμα Baja το οποίο είναι προσανατολισμένο για off-road διαδρομές και διαμορφώνει τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος για μέγιστες επιδόσεις κατά τη γρήγορη οδήγηση εκτός δρόμου.
Σκληρό και ανθεκτικό
Η νέα εμφάνιση του εντυπωσιακού pick-up βασίζεται στο δυναμικό στυλ της επόμενης γενιάς Ranger με σημαντικές προσθήκες που τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του. Τα προτεταμένα φτερά καλύπτουν τις ζάντες αλουμινίου των17 ιντσών που συνδυάζονται με αποκλειστικά all terrain ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Επιπρόσθετα, οι λειτουργικές εισαγωγές αέρα, μια σειρά από αεροδυναμικά στοιχεία καθώς και τα ανθεκτικά πλαϊνά σκαλοπάτια από χυτό αλουμίνιο αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο την εμφάνιση του νέου pick-up.
Το εσωτερικό περιλαμβάνει νέα, σπορ καθίσματα μπροστά και πίσω, τα οποία είναι εμπνευσμένα από μαχητικά αεροσκάφη. Την ίδια στιγμή, οι επιβάτες απολαμβάνουν την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας καθώς στην high-tech καμπίνα δεσπόζει μία πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,4” και μία κεντρική οθόνη αφής 12” για την υποστήριξη των συστημάτων συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC 4A νέας γενιάς της Ford.
Το νέο Ford Ranger Raptor είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της μάρκας με τιμή που ξεκινά από τα 69.630 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Διαστάσεις: 5360 Χ 2208 Χ 1926 χλστ
- Μεταξόνιο: 3270 χλστ
- Μετατρόχιο: 1710 χσλτ
- Μικτό βάρος: 3130 κιλά
- Απόβαρο: 2578 κιλά
- Ωφέλιμο φορτίο: 552 κιλά
- Μήκος καρότσας στο κάτω μέρος: 1544 χλστ
- Μήκος καρότσας στο πάνω μέρος: 1471 χλστ
- Πλάτος καρότσας ανάμεσα στους θόλους: 1224 χλστ
- Ύψος καρότσας: 529 χλστ
- Ικανότητα Έλξης: 2410 κιλά
- Απόσταση από το έδαφος (χωρίς φορτίο): 272 χλστ
- Βάθος διέλευσης υδάτινου εμποδίου: 850 χλστ
- Εμπρός πρόβολος: 865 χλστ
- Γωνία προσέγγισης/αναχώρησης/ράμπας: 32⁰ / 27⁰/ 24⁰
- Πίσω πρόβολος: 1225 χλστ
- Κύκλος στροφής: 13 μ