Το καλύτερο ντεμπούτο έκανε νέο ηλεκτρικό μονοθέσιο DS E-TENSE FE21 της DS Automobiles, καθώς ο Jean-Éric Vergne το έφερε στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου στον 1ο του αγώνα, στο E-Prix της Ρώμης.
Ήταν ένα πολύ ανταγωνιστικό E-Prix στο ανανεωμένο και λίγο πιο μεγάλο circuit της Ρώμης, που πλέον τώρα είναι 3.385 μέτρα, το οποίο στην πορεία έγινε ακόμα πιο απαιτητικό για τους οδηγούς, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνισή της και έδωσε έναν αυξημένο βαθμό δυσκολίας σε όλη την αγωνιστική δράση.
Νωρίτερα το πρωί, στα δοκιμαστικά, ο Jean-Éric χτυπήθηκε στο πίσω μέρος από ένα άλλο αυτοκίνητο χάνοντας ολόκληρο το FP2 λόγω της ζημιάς που υπέστη το μονοθέσιό του. Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά στην επισκευή του μονοθέσιου, επιτρέποντας στον Γάλλο να πραγματοποιήσει ένα session χωρίς προβλήματα και να κάνει πολύ καλή εμφάνιση και στη διαδικασία της Super Pole, όπου εξασφάλισε την 5η θέση στη γραμμή της εκκίνησης για την έναρξη του αγώνα. Ο Da Costa είχε ακόμα πιο δύσκολο έργο, καθώς εκκίνησε τον αγώνα από την 18ηθέση μετά από μια δική του ατυχία.
Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς η βροχή δεν επέτρεπε κάτι διαφορετικό, αλλά ο Vergne αποδείχτηκε κυρίαρχος, παραμένοντας πάντα μέσα στο Top 5. Με σύνεση και χρησιμοποιώντας τα Attack Modes για να κερδίσει θέσεις κάνοντας αριστοτεχνικές προσπεράσεις και να δει πρώτος την καρό σημαία και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με τον Γάλλο οδηγό να υπογράφει τη 10η νίκη του στη Formula Ε και τη 13η για την DS Automobiles, ολοκληρώθηκε το συγκεκριμένο σκέλος του αγώνα.
Παράλληλα, ο António Félix Da Costa ανάκαμψε εξαιρετικά κερδίζοντας θέσεις μέχρι την P10, αλλά αφού χρησιμοποίησε το Fanboost του για μια εξαιρετική προσπέραση, είχε ένα σκασμένο ελαστικό που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.
Νίκος Τσάδαρης