Μετά την ανανέωση του Ford Focus, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, η εταιρεία σχεδιάζει και την ST έκδοσή του και μάλιστα αυτήν τη φορά επιβεβαιώθηκε ότι θα υπάρξει πέρα από τη βενζινοκίνητη και μια ντιζελοκίνητη εκδοχή.

Σύμφωνα λοιπόν με τον Mark Fields, ανώτατο στέλεχος της Ford, η εταιρεία θα λανσάρει το Ford Focus ST και για πρώτη φορά σε diesel για να ανταγωνιστεί το VW Golf GTD.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο Ford Focus ST diesel θα εφοδιάζεται από ένα 2,0 λτ. TDCi κινητήρα που αποδίδει 183 ίππους (1 λιγότερο από το Golf GΤD), ενώ δίνει τη δυνατότητα στο σπορ μοντέλο να καλύψει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. (0,5 δλ. αργότερα από τον αντίπαλό του). Επίσης, οι εκπομπές ρύπων του πετρελαιοκίνητου σπορ μοντέλου θα βρίσκονται στα 114 γρ./χλμ.

Όσον αφορά τις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης, αυτά θα προέρχονται από τη βενζινοκίνητη έκδοση του Focus ST, το οποίο θα λανσαριστεί την ίδια περίοδο και αυτό με πιθανή ιπποδύναμη τους 250 ίππους.

Σχεδιαστικά, η ST έκδοση του Focus θα υιοθετήσει τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στο ανανεωμένο γερμανικό μοντέλο και επιπλέον θα διαθέτει ένα σπορτίφ body kit με αεροδυναμικά βοηθήματα.

Τέλος, τόσο η σπορ έκδοση βενζίνης, όσο και του πετρελαίου αναμένονται στην αγορά προς τα μέσα του 2014.

Πηγή: autotriti.gr