Με το 2,0 λίτρων ντίζελ κινητήρα των 165 ίππων εφοδιάζεται η κορυφαία έκδοση του Οpel Zafira Tourer, η οποία συνδυάζει τις μεγάλες και ουσιαστικές ανέσεις με την οικονομία καυσίμου και την κορυφαία αυτονομία.
Τo προσφάτως λανσαρισμένο νέο μικρομεσαίο MPV της Opel, το Zafira Tourer, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και με το ντίζελ κινητήρα των 2,0 λτ. (εκτός από τον βενζίνης 1,4Τ 140 PS) στην κορυφαία εκδοχή του με απόδοση 165 ίππων και σύστημα Start & Stop. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο ταιριάζει κατάλληλα στον… Tourer χαρακτήρα του αυτοκινήτου, καθώς είναι δυνατός και οικονομικός σε κατανάλωση, ενώ παράλληλα με 137 γρ./χλμ. CO2 «πληρώνει» 150,7 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
Στο δρόμο: Κατάλληλο για μακρινά ταξίδια
Το Zafira Tourer με τον 2,0 CDTI κινητήρα των 165 ίππων προβάλλει ένα ταξιδιάρικο χαρακτήρα, αφού είναι σε θέση να μετακινήσει μια οικογένεια με όλα τα «μπαγκάζια» με άνεση, ασφάλεια και λιγοστά έξοδα για καύσιμα. Στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζεται πολύ σταθερό δίχως να προβληματίζει ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες, ενώ παράλληλα, έχει χαμηλούς αεροδυναμικούς θορύβους, δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους και η κύλισή του είναι καλή. Στις στροφές, οι σχετικά σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος και το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική αίσθηση, αν και είναι σχετικά ελαφρύ. Επίσης, η ανάρτησή του φιλτράρει με αρκετά καλό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και η προσεγμένη ηχομόνωση φροντίζει να κρατά εκτός της καμπίνας τους εξωγενείς θορύβους.
Εσωτερικό: Ευρύχωρο και ευχάριστο
Η μοντέρνα σχεδίαση του εσωτερικού σε συνδυασμό με τη διχρωμία -στο αυτοκίνητο της δοκιμής- δημιουργούν μια ευχάριστη διάθεση σε αυτόν που θα εισέλθει σε αυτό. Από πλευράς απτής ποιότητας, την εικόνα αναβαθμίζουν τα μαλακά πλαστικά που καλύπτουν πολλές επιφάνειες σε ταμπλό και πόρτες, ωστόσο τα πολλά συντεθειμένα πάνελ που απαρτίζουν το ταμπλό και τα επιμέρους τμήματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσεγμένα από πλευράς συναρμογής. Είδος εν αφθονία αποτελούν οι 30 και πλέον αποθηκευτικοί χώροι που υπάρχουν παντού και για όλους τους επιβάτες. Παράλληλα, οι θέσεις των φιλοξενούμενων στη βασική 5θέσια διαμόρφωση είναι άνετες, όμως η 3η σειρά καθισμάτων προορίζεται για τις μετακινήσεις παιδιών. Όσον αφορά στις αποσκευές, στην 7θέσια διάταξη υπάρχουν 152 λτ. και στην 5θέσια 710 λτ.
Kινητήρας: Πολιτισμένος και «ολιγαρκής»
Ο 2λιτρος CDTI κινητήρας με απόδοση 165 ίππων διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και παρουσιάζει συνολικά πολιτισμένα χαρακτηριστικά. Το τράβηγμά του είναι καλό από τις 1.500 σ.α.λ. περίπου και άνω ανεβάζοντας με ευκολία στροφές και επιταχύνοντας σβέλτα το βαρύ μικρομεσαίο πολυχρηστικό. Επίσης, ο θόρυβος που παράγει δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες χάρη στην αποτελεσματική ηχομόνωση, ενώ και οι κραδασμοί που παράγει είναι πολύ περιορισμένοι ακόμα και στο ρελαντί. Στα «συν» του εν λόγω μηχανικού συνόλου είναι και η χαμηλή κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 7 λτ. σύμφωνα με την ένδειξη του trip computer.
Πηγή: autotriti.gr