Την εποχή που οι περισσότεροι κλάδοι έχουν πορεία πτωτική, υπάρχει μία «κατηγορία» εστιατορίων στις ΗΠΑ όπου οι αριθμοί έχουν θετικό πρόσημο. Οι ιδιοκτήτες επιμένουν πως οι καλές επιδόσεις οφείλονται στην ποιότητα του φαγητού και των υπηρεσιών αλλά σίγουρα βοηθά και το… ντύσιμο των σερβιτόρων.
Στην αλυσίδα «Twin Peaks»- κάποιοι μιλούν για υπονοούμενο ακόμα και στο λογότυπο- οι σερβιτόρες φορούν στενά μπλουζάκια που αναδεικνύουν τα προσόντα τους.
Το «Twin Peaks» αποτελεί εκπρόσωπο των λεγόμενων «breastaurant», όπου το φαγητό συνοδεύεται από ελαφροντυμένες σερβιτόρες.
Η αλυσίδα ακολούθησε τα βήματα του «Hooters», που αποτέλεσαν πρωτοπόρο του κόνσεπτ αυτού τη δεκαετία του ’80.
Οι τρεις μεγαλύτερες αλυσίδες «breastaurant» σημείωσαν αύξηση πωλήσεων κατά 30%. Αντιπροσωπεύουν βέβαια μόλις 1% των καλύτερων εστιατορίων στις ΗΠΑ αλλά η τάση είναι χαρακτηριστική.
Δείτε τις φωτογραφίες