Με βασικό όχημα το πνεύμα ενός ολοήμερου παιχνιδιού, οι «The Hilfigers» τοποθετούνται επικεφαλής σε ένα αμερικανικό γήπεδο ποδοσφαίρου για την καμπάνια του φθινοπώρου 2015 η οποία γιορτάζει την εικονική αμερικανική αθλητική αισθητική εμπλουτισμένη με κολλεγιακά σχέδια.
Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp., ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική του καμπάνια για το φθινόπωρο 2015 με το όνομα Team Hilfiger. Γιορτάζοντας τα 30 του χρόνια, ο Tommy Hilfiger βάζει επικεφαλής του το κλασικό αμερικανικό ποδόσφαιρο. Τα κάθετα δοκάρια έχουν τοποθετηθεί, οι γραμμές του γηπέδου έχουν σχεδιαστεί και ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί έρχονται για ένα εμπνευσμένο παιχνίδι ποδοσφαίρου, όλοι με ένα μοντέρνο, ένα fashion βήμα παραπάνω twist.
«Το αμερικανικό ποδόσφαιρο ήταν πάντα ένα από τα αγαπημένα μου αθλήματα και για το φθινόπωρο του 2015 ψάχνουμε σε αυτό το διάσημο παιχνίδι την έμπνευση για την διαφημιστική μας καμπάνια και συλλογή», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Καθώς γιορτάζουμε την επέτειο ορόσημο των 30 ετών, έχουμε συλλάβει όλες τις εκλεκτικές λεπτομέρειες του παιχνιδιού της μόδας – από τις αθλητικές ρίγες στις μεταλλικές πινελιές και τα διακριτικά του κολλεγίου, όλα επαναπροσδιορισμένα με το σήμα κατατεθέν twist μας που είναι ασεβές και χαλαρό».
Η Fall 2015 καμπάνια επικεντρώνεται στις Tommy Hilfiger γυναικείες συλλογές, καθώς ο Tommy Hilfiger συνεχίζει να εστιάζεται στη συνεχώς αναπτυσσόμενη δύναμη του στην γυναικεία αγορά. Γιορτάζοντας την πεμπτουσία του «Tommy twist», η καμπάνια έρχεται στην επιφάνεια μέσα από τους παίκτες ποδοσφαίρου με τις αθλητικές Hilfiger φόρμες που εμφανίζονται στο παρασκήνιο. Το Team Hilfiger φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean, επιμελήθηκε στυλιστικά ο Karl Templer και σκηνοθετήθηκε δημιουργικά από τον Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.
«Η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για το φθινόπωρο του 2015 σηματοδοτεί την 30η επέτειο του lifestyle brand μας», δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand & Marketing Officer για την Tommy Hilfiger. «Για τρεις δεκαετίες, μεγαλώνουμε και εξελίσσουμε το brand μας προκειμένου να επιτύχουμε απίστευτη παγκόσμια αναγνώριση, μοιράζοντας την χωρίς περιορισμούς και ασεβή μας συμπεριφορά με τους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα, η διαφημιστική μας καμπάνια έχει την μοναδική αποκλειστική οπτική υπογραφή που αποπνέει το κλασικό Αμερικανικό χαλαρό DNA μας και θέλοντας να διευρύνουμε επιπλέον την επιρροή μας μέσα από μία εκτεταμένη επένδυση σε ψηφιακά μέσα, έντυπα, υπαίθρια διαφήμιση και τα άμεσα marketing κανάλια».
Με τη φωτογράφηση να πραγματοποιείται στο Monterey Park της California, στην καμπάνια πρωταγωνιστεί το supermodel Behati Prinsloo, που είναι πλέον η brand ambassador για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν, και παρουσιάζονται επίσης και ένα ομοιόμορφο μείγμα από εκλεκτικούς χαρακτήρεαςαπό τις προηγούμενες καμπάνιες: Julia Hafstrom, RJ King και Miles McMillan, με νέες προσθήκες όπως οι Bruno Fabre, Nate Gill και Simon Nessman. Τα μαλλιά επιμελήθηκε ο Malcolm Edwards και το makeup ο Mark Carasquillo.
Η Team Hilfiger θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλο τον κόσμο μέσω ενός προγράμματος multimedia με παρουσία στα online μέσα, τα έντυπα, την υπαίθρια διαφήμιση και τα social media. Αποκλειστικές εικόνες από το backstage video με την Behati Prinsloo θα κυκλοφορήσουν μέσα από απευθείας μηνύματα των κοινωνικών δικτύων στους fans και τους followers του μοντέλου, που θα έχουν την ευκαιρία να είναι οι πρώτοι που θα μοιραστούν μία μικρή γεύση πριν την κυκλοφορία των επίσημων video & φωτογραφιών της καμπάνιας μέσα από τα επίσημα κανάλια της Tommy Hilfiger.
Η διαφημιστική καμπάνια θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο σε σημαντικές εκδόσεις μόδας καθώς και σε σημαντικά websites και social media κανάλια.