Τη συμπεριφορά που είχε ο Λευτέρης Αυγενάκης, όταν έχασε την πτήση του στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», περιγράφει ο υπάλληλος που έχει υποβάλει μήνυση εναντίον του πρώην υπουργού.
«Ο κ. Αυγενάκης ήρθε προς τα εμένα και σε έντονο ύφος απαιτούσε να ανοίξει η πύλη. Τον ρώτησα πώς λέγεται και να μου δείξει το εισιτήριο. Του είπα ότι είχαν γίνει δύο αναγγελίες για τον ίδιο, να προσέλθει στην πύλη, αλλά πιθανόν είχε καθυστερήσει να φθάσει στο αεροδρόμιο. Μου έλεγε να σταματήσει το αεροπλάνο, για να μπει αυτός, παρότι η πύλη είχε κλείσει και είχαν επιβιβαστεί οι επιβάτες. Του είπα ότι έχει εισιτήριο σε θέση business και ότι μπορεί να ταξιδέψει με την επόμενη πτήση, χωρίς καμία επιβάρυνση. Δεν καθόταν να με ακούσει… Επικοινώνησα με τον προϊστάμενο και τότε άρχισε να με βρίζει και να με απειλεί. Μού τράβηξε το τηλέφωνο από τα χέρια, δεν με χτύπησε, αλλά φοβήθηκα και οπισθοχώρησα. Πέταξε μια καρέκλα κάτω και έπεσε και το τηλέφωνό μου, το οποίο σήκωσε εκείνος. Συνέχισε να φωνάζει, να βρίζει και να απειλεί», περιγράφει ο υπάλληλος στην αναφορά του στους αστυνομικούς, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ.
Υπενθυμίζεται ότι την Τετάρτη ο κ. Αυγενάκης διεγράφη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας για το περιστατικό της βιαιοπραγίας.
«Ο Αυγενάκης φαίνεται να χειροδικεί και δεν έχει υπάρξει ούτε μια συγγνώμη» – Ξέσπασε ο αδερφός του υπαλλήλου
«Αυτό που τονίζω είναι ότι περιμένουμε την παραίτησή του. Θλίβομαι που δεν έχει υπάρξει ακόμη συγγνώμη, ενώ στο οπτικό υλικό φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο κύριος Αυγενάκης χειροδικεί» ξέσπασε, μιλώντας στο Live News ο αδερφός του 22χρονου υπαλλήλου στο «Ελ. Βενιζέλος».