Diesel Island… Μια νέα χώρα στη μέση του πουθενά, όπου δεν υπάρχουν φυλετικές διακρίσεις, νόμοι που να ευνοούν τους λίγους, σκάνδαλα πολιτικών- έτσι και αλλιώς δεν θα υπάρχουν πολιτικοί-, οικονομική κρίση και reality shows. Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Diesel για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2011 μας καλεί να φτιάξουμε ένα νέο έθνος για τους γενναίους και τους «ανόητους» του κόσμου.
Μπορεί να υπάρξει πραγματικά το Diesel Island; Ο ιδιοκτήτης της Diesel, Renzo Rosso, θα μπορούσε να είναι ο πρόεδρος του νέου κράτους; Αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Άλλωστε, όπως λέει και το σλόγκαν της καμπάνιας, «Diesel Island is the least fucked-up country in the world. But give us time».