Η κατασκευή του μετρό σε Θεσσαλονίκη, Πειραιά και Αθήνα είναι ένα από τα μεγάλα έργα που παρά τη κρίση συνεχίζεται και επεκτείνεται με εντατικούς ρυθμούς καθώς συμβάλει καθοριστικά στον εθνικό στόχο της εξόδου της χώρας από τη κρίση, τονίζει στη συνέντευξή τους το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, μέσα στο πρώτο πεντάμηνο του 2017 δημοπρατείται το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του μετρό (Άλσος Βεϊκου- Γουδή, με 14 σταθμούς), που αποτελεί προτεραιότητα για την Αττικό Μετρό Α.Ε..«Αναμένεται να αλλάξει τόσο το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας όσο και να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο, καθώς θα αποσυμφορήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας που μέχρι σήμερα δεν έχουν πρόσβαση σε κανένα μέσο σταθερής τροχιάς», όπως επισημαίνει ο κ. Μυλόπουλος. Οι εργασίες διάνοιξης και κατασκευής υπολογίζεται να ξεκινήσουν εντός του 2018 και να ολοκληρωθούν το 2025.
Επιπλέον προχωρούν τα έργα επέκτασης του τραμ και της Γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά, και σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας το έργο του τραμ θα παραδοθεί εντός του 2017 και αυτό του μετρό εντός του 2020.
Τέλος, όσον αφορά το μετρό της Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι έχουν ξεκινήσει ξανά, «με όλα τα προβλήματα που ταλάνιζαν το έργο να έχουν επιλυθεί και υλοποιούνται με ταχείς ρυθμούς σε όλα τα μέτωπα και με την χρηματοδότηση εξασφαλισμένη», και σύμφωνα, με τον προγραμματισμό το έργο θα λειτουργήσει εντός του 2020.