Σε επιτάχυνση των απολύσεων, με στόχο να μειώσουν τα έξοδά τους και να αντιμετωπίσουν την πτώση του όγκου των πωλήσεων των καινούργιων οχημάτων που προκάλεσε ο κορονοϊός, προχώρησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως αναφέρει το Reuters.
Η εξίσωση που καλούνται να λύσουν είναι δύσκολη, γιατί η πανδημία έπληξε την ανθρωπότητα την περίοδο που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αξιολογούσαν και υλοποιούσαν τα πρώτα προγράμματα για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, σημειώνεται στο δημοσίευμα.
Η πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας, θα επηρεάσει αρνητικά και την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης, αναμεταδίδει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Λόγω της πανδημίας COVID-19 και της ευρύτερης οικονομικής επιβράδυνσης, η ζήτηση για ελαφρά οχήματα αναμένεται να μειωθεί κατά 36 εκατομμύρια παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με τους συμβούλους της AlixPartners.
Η συρρίκνωση αυξάνει την υπάρχουσα απειλή για την απώλεια θέσεων εργασίας στα εργοστάσια, τα οποία θα μετατραπούν σε μονάδες κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία απαιτούν ταχύτερη και ευκολότερη κατασκευή από εκείνα με κινητήρες καύσης.
Η κατασκευή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων υποστηρίζεται από τη γερμανική και τη γαλλική κυβέρνηση, καθώς οι δύο συγκεκριμένες χώρες προσπαθούν να μειώσουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος.
Η νέα τεχνολογία, όταν φθάσει στο τελικό στάδιο της υπόσχεται ότι θα μειώσει δραστικά τα ατυχήματα και θα περιορίσει τις πιθανότητες να γίνονται ατυχήματα ακόμη και αν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί το όχημα του, όπως στη περίπτωση που έχει καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ.