Πολύ περισσότερο στιλ αποκτά το ανανεωμένο Renault Twingo και μαζί με την πολύ καλή ποιότητα, οδική ασφάλεια, και πρακτικότητα, έρχεται για να αποτελέσει μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις.

Η Renault αποφασίζει να τονίσει τη νεανικότητα και το μοντέρνο χαρακτήρα του Twingo προχωρώντας σε μια εκ βάθρων ανανέωση κυρίως στο αισθητικό του κομμάτι. Η ανανέωση αυτή έρχεται επηρεασμένη από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας και αφορά ως επί το πλείστον το εμπρόσθιό του τμήμα.

Συναντούμε λοιπόν μια νέα μάσκα, πλαισιωμένη από νέα ελλειπτικά φωτιστικά, που εφάπτονται στους στρογγυλούς προβολείς ομίχλης. Ο προφυλακτήρας, με τη μεγάλη εισαγωγή, τονίζει το δυναμισμό του σχήματος και διαθέτει νέας σχεδίασης προβολείς ημέρας στο κάτω τμήμα του.

Από εκεί και πίσω, οι αλλαγές είναι μικρότερης έκτασης και αφορούν κυρίως στα πολύ μοντέρνα πίσω φωτιστικά, που σπάνε σε δύο κομμάτια. Σημείο μοναδικότητας και ο νέος φούξια χρωματισμός του αμαξώματος, που δίνει την τελευταία εντυπωσιακή πινελιά στην εμφάνιση του Twingo.

Από 9.650 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό

Σε πολύ καλές τιμές σε συνάρτηση και με τον εξοπλισμό του, προσφέρεται το ανανεωμένο Twingo. Ειδικότερα, το γαλλικό μίνι ξεκινά από τα 9.650 ευρώ (8.960 ευρώ με απόσυρση) έχοντας ως στάνταρ μεταξύ άλλων, 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control, προβολείς ομίχλης και φιμέ τζάμια.

Η αμέσως επόμενη έκδοση Dynamic, με πιο πλούσιο εξοπλισμό (+στροφόμετρο, υπολογιστής ταξιδιού, 2 ανεξάρτητα πίσω καθίσματα συρόμενα και αναδιπλούμενα κ.λπ.) κοστίζει 10.790 ευρώ.

Κινητήρας: Περισσότερη οικονομία, πιο χαμηλές επιδόσεις

Το 16αβάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. απόδοσης 75 ονομαστικών ίππων έχει λάβει κάποιες νέες ρυθμίσεις και παράλληλα με τις μακρύτερες σχέσεις του κιβωτίου 5 σχέσεων, έρχεται για να προσφέρει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (4,5 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (104 γρ./χλμ.).

Από πλευράς λειτουργίας, διακρίνεται για την καλή του ελαστικότητα από χαμηλά, ενώ και ο θόρυβος στη καμπίνα είναι λιγότερο αισθητός σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Στον τομέα των επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα συνεχίζει να είναι από τα γρηγορότερα στην κατηγορία, όμως η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, έχει αυξήσει αρκετά τα νούμερα του χρόνου στις ρεπρίζ.

Εσωτερικό: Παραμένει μοντέρνο και με καλή ποιότητα

Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στο θάλαμο των επιβατών του νέου Twingo σε σχέση με αυτές στο αμάξωμα και περιορίζονται κυρίως στις νέες επενδύσεις του ταμπλό και των καθισμάτων, αλλά και τις περισσότερες εξοπλιστικές επιλογές.

Παράλληλα, ελαφρώς διαφοροποιημένο είναι το κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, όπου εδράζονται πλέον και οι θέσεις για τη θύρα USB και AUX. Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά πλαστικά νέας υφής που συναντώνται στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες του εσωτερικού, ικανοποιούν με την ποιότητα και τη συναρμογή τους για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Όσον αφορά στην εργονομία, ο οδηγός δε θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, με εξαίρεση τη θέση της κόρνας, η οποία παρέμεινε μετά και την ανανέωση πάνω στον αριστερό μοχλοδιακόπτη της κολόνας του τιμονιού.

Χώροι: Άνεση για 4 και πρακτικότητα

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Twingo παραμένει ευρύχωρο για 4 επιβάτες (διαμόρφωση 2+2 θέσεων), με τον πίσω χώρο να προσφέρει αρκετό πλάτος και αέρα για τα γόνατα των δύο επιβατών.

Επίσης, οι εκδόσεις Dynamic διατηρούν τα δύο πίσω ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία σύρονται κατά μήκος και αναδιπλώνονται πλήρως.

Έτσι, ανάλογα με τη θέση τους το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να διαμορφωθεί από τα 165 έως τα 959 λίτρα και να μεταφέρει πολλά περισσότερα από αυτά ενός συνηθισμένου μίνι.

Στο δρόμο: Σίγουρο, σταθερό και με καλή άνεση

Το ανανεωμένο Twingo δεν έχει λάβει αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ή την υποβοήθηση του τιμονιού, σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Έτσι στο δρόμο, αποπνέει και πάλι στιβαρότητα, παραμένοντας σταθερό ακόμη και σε ρυθμούς που δεν ταιριάζουν (από πλευράς φιλοσοφίας) με τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Στις στροφές, το Twingo… μπαίνει με βαθιά πατημένο το πεντάλ του γκαζιού, αφού τόσο η ρύθμιση της ανάρτησης, όσο και τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν πολύ καλό «πάτημα». Το τιμόνι από την πλευρά του έχει καλή αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, όμως η πληροφόρηση θα μπορούσε να ήταν καλύτερη.

Σε καλά επίπεδα τέλος βρίσκεται και η άνεση, με την πίσω ανάρτηση να εμφανίζει μόνο κάποιες ελαφρές ξερές αντιδράσεις κατά το πέρασμα από ανωμαλίες.

Πηγή: autotriti.gr