Τα φώτα της μοτοσικλέτας είναι απαραίτητα για την ασφάλειά μας, όλο το 24ώρο. Έτσι, σε περίπτωση μιας καμένης λάμπας, καλό είναι η αντικατάσταση να γίνεται άμεσα.
Για παράδειγμα βρίσκεστε 300 χλμ. μακριά από το σπίτι σας, χαμένοι μέσα στις φιδίσιες στροφές ενός άγνωστου βουνού, μόλις άρχισε να νυχτώνει και είστε ακόμα πολύ μακριά από τον προορισμό σας. Μια χαρά ακούγεται. Ένα όμορφο βραδινό ταξιδάκι με την αγαπημένη σας μοτοσικλέτα. Και ξαφνικά… τσουφ… όλα σβήνουν, όλα χάνονται. Μα, τι έγινε; Πολύ απλά, μόλις κάηκε η λαμπίτσα της. Η μέγιστη γκαντεμιά σε όλο της το μεγαλείο. Μπορεί βέβαια η μοτοσικλέτα σας να έχει δύο λάμπες ή να έχει καεί μόνο η σκάλα πορείας και να σας έχει απομείνει η μεγάλη (δηλαδή οι προβολείς) ή ακόμα και το αντίστροφο. Μπορεί, από την άλλη, να έχει σπάσει και η λάμπα. Πάντως, ό,τι και να έχει γίνει, δε θα ήταν πολύ βολικό να μπορούσατε να αποκαταστήσετε τη βλάβη μόνοι σας, επί τόπου και μέσα σε λίγα λεπτά;
1. Αφού ξεβιδώσετε και αφαιρέσετε τα απαραίτητα πλαστικά μέρη της μοτοσικλέτας, με λίγη δύναμη και χωρίς καμία ιδιαίτερη τεχνική, το ντουί πολύ εύκολα αποσυνδέεται από τους πόλους της λάμπας. Τα τρία καλώδια δηλώνουν ότι η λάμπα έχει δύο σκάλες και γείωση.
2. Στη συνέχεια αφαιρείτε και το ελαστικό στεγανοποιητικό κάλυμμα. Αμέσως εμφανίζεται η λάμπα και η εγκατάσταση που τη συγκρατεί μέσα στο φανάρι…
3. …δηλαδή ακριβώς αυτό. Σε κάποιες (ομολογουμένως λίγες) μοτοσικλέτες, για τη στήριξη της λάμπας χρησιμοποιείται και βίδα. Συνήθως υπάρχει μόνο το σύρμα που φαίνεται στη φωτογραφία.
4. Αυτό είναι το σύρμα που συγκρατεί τη λάμπα πάνω στο φανάρι. Είναι κατασκευασμένο από σχετικά σκληρό μέταλλο, προκειμένου να μπορεί να λυγίζει, χωρίς όμως να στραβώνει. Αφού προσαρμόσετε τη νέα λάμπα (ακριβώς ίδιων προδιαγραφών με την προηγούμενη), ακολουθήστε αντίστροφα τη διαδικασία και είστε έτοιμοι!
Πηγή: mototriti.gr