Ο πρώτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, η θρυλική Ανάβαση Ριτσώνας, διοργανώθηκε το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου, από το Σωματείο ΑΣΜΑ. Η Ανάβαση συγκέντρωσε διψήφιο αριθμό συμμετεχόντων, τις προσπάθειες των οποίων απόλαυσαν χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής. Οι καθυστερήσεις πάντως, δεν έλειψαν, καθώς στο δεύτερο σκέλος του αγώνα υπήρξε διακοπή προκειμένου να καθαριστεί το οδόστρωμα από λάδια, καθώς και για να εκτιμηθεί η κατάσταση του οδοστρώματος έπειτα από τη σύντομη βροχόπτωση.
Η είδηση της ημέρας προέκυψε στην κατηγορία Formula Saloon, όπου o Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta), ο πρόεδρος της ΑΕΚ «έσπασε» τα χρονόμετρα με χρόνο 1:58.97 που καταγράφεται σαν ρεκόρ Ανάβασης όλων των εποχών. Στην ίδια κατηγορία, ο «Κανέλλος» τερμάτισε δεύτερος και επικράτησε στην FSA2L, με το ανανεωμένο Peugeot 106, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Χαντζής με Alfa Romeo 75.

Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα και πανηγύρισε τη νίκη για μια ακόμη χρονιά. Στην πρώτη του επαφή με το Skoda Fabia R5, o Γιώργος Αργυρίου τερμάτισε δεύτερος, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον Γιαννιώτη Χρήστο Λάππα (Ford Fiesta R5). Στην ομάδα έως 2 λίτρα νικητής αναδείχθηκε ο 26χρονος Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος με ένα Citroen Saxo VTS. Ο Βασίλης Ανάγνου ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας με Citroen Saxo VTS και το βάθρο συμπλήρωσε ο Κρητικός Ανδρέας Μαραγκάκης με Peugeot 106 S16.
Στις επιμέρους κλάσεις, στην Α5 νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Παπαπέτρου (Peugeot 106 Rallye), στην Α6 ο Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος και στην Α8 o Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort).
Ο Μηνάς Μπενής πήρε τη νίκη στην Ομάδα Ν καθώς και στη Ν4, όντας ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα. Δεύτερος και νικητής στη Ν έως 2 Λίτρα, αναδείχθηκε ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type R EP3 και τρίτος ο Σάκης Γιαννούλης που είχε στα χέρια του ένα Honda Civic Type R.

Τέλος, στην Ομάδα Ε, ο Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort) οδήγησε αλάνθαστα και στα δύο σκέλη του αγώνα κατακτώντας τη νίκη, χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα από τους διώκτες του. Μάχη εκτυλίχθηκε για τη δεύτερη θέση, με τον Δημήτρη Τσούργιαννη (Ford Focus) να ξεπερνάει το εμπόδιο του Κωνσταντίνου Ντόφη (Ford Escort MKII) στο τέλος. Ο Ντόφης κέρδισε στην Ε έως 2 Λίτρα, με τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B) να τερματίζει δεύτερος, εμπρός από τον Νικόλαο Αργυράκη (Citroen Saxo VTS). Στις επιμέρους κλάσεις, στην Ε12 τη νίκη πήρε ο Δημήτρης Τσούργιαννης, στην Ε11 πρώτευσε ο Κωνσταντίνος Ντόφης και στην Ε10 o Σταύρος Χατούπης.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:
Ομάδα Α: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort)
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος (Citroen Saxo VTS)
Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R EP3)
Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MKII)
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)
A5: Κωνσταντίνος Παπαπέτρου (Peugeot 106 Rallye)
Α6: Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος (Citroen Saxo VTS)
Α7: Αναστάσιος Παλαιολογόπουλος (Peugeot 106 S16) – Δεν προσμέτρησε
Α8: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort)
Ν2: Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16)
Ν3: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R EP3)
Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)
Ε11: Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MKII)
Ε12: Δημήτριος Τσούργιαννης (Ford Focus)
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) – Δεν προσμέτρησε
FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)
FSA: Δημήτριος Ρέμεντζης (Peugeot 206)
FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)








