Αρνητικά ήταν τα σχόλια που εισέπραξε η BMW, σχετικά με τις πληροφορίες που ήθελαν τη νέα Z2 προσθιοκίνητη. Άλλωστε, η νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία UKL1 της βαυαρικής φίρμας που είναι μια εξέλιξη της υπάρχουσας των Mini, θα αποτελέσει τη βάση για την Ζ2 ‘προσφέρεται’ για μια ενδεχόμενη προσθιοκίνητη version του γερμανικού ρόουνστερ.
Έτσι, φαίνεται ότι δύσκολα η Z2 θα είναι πισωκίνητη και το πιθανότερο είναι να δούμε το νέο μοντέλο μόνο τετρακίνητο, αφού η μπροστινή κίνηση δύσκολα θα γίνει αποδεκτή από τους λάτρεις της βαυαρικής φίρμας. Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα του μελλοντικού γερμανικού ρόουνστερ, ο νέος 2λιτρος turbo της ΒMW αναμένεται να παίξει κυρίαρχο ρόλο, με ιπποδυνάμεις από 170 έως 272 ίππους. Επίσης, θα υπάρξει και έκδοση με έναν turbodiesel αντίστοιχου κυβισμού και ισχύ 184 ή 204 ίππων.
Τέλος, σχετικά με την οροφή του μοντέλου, αυτή θα είναι υφασμάτινη, ώστε να συμβάλει στη μείωση του κόστους αλλά και του βάρους του οχήματος, σε αντίθεση με την Ζ4 που θυμίζουμε ότι έχει μεταλλική οροφή. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η Z2 θα έχει και το μοναδικό πλεονέκτημα της ύπαρξης και κουπέ έκδοσης που θα ακολουθήσει χρονικά το ρόουντστερ, περίπου ένα τρίμηνο μετά το λανσάρισμά του το καλοκαίρι του 2014.
Πηγή: autotriti.gr