Στην εποχή της ανάρρωσης από το Κραχ του 1929 και ταυτόχρονα της προετοιμασίας για τον πόλεμο, στις αρχές της δεκαετίας του ’40, επιστρέφει η συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.
Σε κάποιες από τις φωτογραφίες αποτυπώνονται οι αλλαγές της εποχής, σε άλλες «ζωντανεύει» ένα σημείο συνάντησης όπου οι πολίτες μπορούν να απολαύσουν ο ένας την παρέα του άλλου στηρίζοντας τις τοπικές επιχειρήσεις.
Στις φωτογραφίες φαίνονται επίσης τα αποτελέσματα ορισμένων σημαντικών εξελίξεων που άλλαξαν την αμερικανική επιχειρηματικότητα στα χρόνια που προηγήθηκαν: η ιδέα του σούπερ μάρκετ από τον Michael Cullen, η ιδέα της οικονομικής ευημερίας, της ποικιλίας και της άνεσης.
Το βασικό χαρακτηριστικό είναι πως οι φωτογραφίες «αιχμαλωτίζουν» στιγμιότυπα της Αμερικής σε μετάβαση.
Δείτε τις φωτογραφίες