Η φήμη που συνοδεύει τη διασημότητα εξαργυρώνεται συνήθως με περισσότερους του ενός επικερδείς τρόπους, αν και όταν μιλάμε για παχυλά συμβόλαια και αποδοχές εκατομμυρίων το βλέμμα στρέφεται αμέσως στη διαφήμιση.
Κι αυτό γιατί πολλοί επιχειρηματικοί κολοσσοί είναι έτοιμοι να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη για να κλέψουν λίγη από τη λάμψη των σταρ και να την προσαρμόσουν αναλόγως στα προϊόντα τους.
Από σπονσοριλίκια λοιπόν μέχρι και γιγάντιες διαφημιστικές εκστρατείες, τα παντός είδους celebrities καθαρίζουν τεράστια ποσά, που φέρνουν αναταραχή και ρίγη συγκίνησης στους κοινούς θνητούς!
Κι αν πολλοί πήραν πολλά για να δανείσουν το πρόσωπό τους σε διαφημιστικές ρεκλάμες, οι παρακάτω 10 στέκουν φάροι οικονομικής υπερβολής για εμπορικούς σκοπούς…
Μπραντ Πιτ – Chanel: 5,5 εκατ. ευρώ
Ο γνωστός ηθοποιός απέσπασε πιθανότατα πολύ περισσότερη δημοσιότητα από τη συγκεκριμένη διαφήμιση απ’ όσο θα ήθελε, κι αυτό γιατί έγινε ο πρώτος άντρας που διαφήμισε ποτέ το θρυλικό γυναίκειο άρωμα της Chanel, το φοβερό και τρομερό No 5. Τόσοι και τόσοι έχουν παρωδήσει τον Μπραντ Πιτ στην εν λόγω ρεκλάμα, αν και ο ίδιος παρηγορήθηκε με το παχυλότατο ποσό της αμοιβής του…
Αντζελίνα Τζολί – Louis Vuitton: 8 εκατ. ευρώ
Η Τζολί ξεπέρασε τον σύζυγό της σε οικονομικές απολαβές όταν υπέγραψε το χρυσό συμβόλαιο για να γίνει το πρόσωπο της Louis Vuitton. Τα γυρίσματα έγιναν στην Καμπότζη και το υπέροχο αισθητικά αποτέλεσμα δικαίωσε το γιατί ήθελε τόσο απεγνωσμένα ο γαλλικός οίκος μόδας την Τζολί στις διαφημίσεις του…
Jared Fogle – Subway: 12 εκατ. ευρώ
Εδώ δεν μιλάμε για celebrity που δάνεισε τη λάμψη του στη διαφήμιση αλλά για κοινό θνητό που έγινε διασημότητα λόγω ακριβώς της διαφημιστικής εμπλοκής του! Κι έτσι ο Jared Fogle αναγνωρίζεται πια παγκοσμίως λόγω του πειράματός του: να τρέφεται δηλαδή αποκλειστικά με τα υγιεινά προϊόντα της αλυσίδας Subway και να χάσει περισσότερα από 100 κιλά. Η περιπέτειά του μπήκε σύντομα στο στόχαστρο της φίρμας και έγινε έτσι το ιδανικό πρόσωπο που έψαχναν τα Subway για να διαφημίσουν τα σάντουίτς τους. Ακριβοπλήρωσαν λοιπόν την εφήμερη φήμη του Fogle, τον οποίο έκαναν παράλληλα πλούσιο…
Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς – T-Mobile: 15,5 εκατ. ευρώ
Με το που παντρεύτηκε τον Μάικλ Ντάγκλας, οι μετοχές της Ζέτα-Τζόουνς χτύπησαν κόκκινο στο χρηματιστήριο της διαφήμισης. Κι έτσι υπέγραψε συμβόλαιο με την T-Mobile, το οποίο την έκανε πολύ μα πολύ πλουσιότερη! Και πλέον, παρά το γεγονός ότι το συμβόλαιο έχει λήξει, δεν είναι λίγες οι φορές που τη βλέπουμε να διαφημίζει την εν λόγω εταιρία, πάντα με το αζημίωτο φυσικά…
Jay Z – Samsung: 16 εκατ. ευρώ
Ο ράπερ που είναι πια περισσότερο επιχειρηματίας παρά μουσικός ξαναχτύπησε, έχοντας ήδη υπογράψει συμβόλαια εκατομμυρίων με πολλές μάρκες, αν και η απόπειρά του να διαφημίσει το smartphone Galaxy του απέφερε τα πιο πολλά. Η Samsung δεν τσιγκουνεύτηκε τα κονδύλια για να δει τον Jay Z να μοστράρει τα high-end κινητά της, ο οποίος πέρα από το αστρονομικό ποσό, ανάγκασε την εταιρία να εμπλακεί ακόμα και στην προώθηση του νέου του δίσκου…
Μπιγιονσέ – Pepsi: 40 εκατ. ευρώ
Φαίνεται ότι οι διασημότητες σύζυγοι έχουν την τάση να ξεπερνούν τους σταρ αντρούληδές τους! Η Μπιγιονσέ έκανε σκόνη λοιπόν τον Jay Z και τη διαφημιστική του περιπέτεια με τη Samsung όταν αποφάσισε να προμοτάρει την Pepsi και πήρε έτσι 40 εκατ. ευρώ, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό δηλαδή! Παρά το γεγονός ότι έχει προωθήσει την Pepsi και στο παρελθόν, η νέα συμφωνία θα τη φέρει σε καταιγισμό διαφημίσεων, με το πρόσωπό της να κοσμεί ακόμα και το κουτάκι του αναψυκτικού…
50 Cent – Reebok: 63,5 εκατ. ευρώ
Άλλος ένας σουπερστάρ ράπερ που ξέρει καλά πώς να αρμέγει τη βιομηχανία του θεάματος! Γιατί ο 50 Cent δεν εξαντλείται μόνο στο να δανείζει τη φάτσα του, αλλά κυκλοφορεί και τα δικά του προϊόντα, τα οποία σπεύδουν να καπαρώσουν για λογαριασμό τους γνωστές φίρμες. Όπως έκανε πρόσφατα η Reebok, η οποία πάλεψε λυσσαλέα για να είναι αυτή που θα ρίξει στην αγορά τα αθλητικά G-Unit του 50 Cent. Οι θαυμαστές του έκαναν ουρές για να τα αγοράσουν, εκτοξεύοντας τις αποδοχές του στο συμβόλαιο με τη Reebok στο αστρονομικό αυτό ποσό…
ΛεΜπρόν Τζέιμς – Nike: 70 εκατ. ευρώ
Το βαρύ πυροβολικό του ΝΒΑ βγάζει απίστευτα ποσά από χορηγίες ήδη από τα κολεγιακά του χρόνια, τίποτα ωστόσο δεν ήταν τόσο επικερδές όσο το μόνιμο συμβόλαιό του με τη Nike. Η φίρμα τον καπάρωσε για 7 χρόνια διαφημιστικής προβολής κι εκείνος την ξαλάφρωσε από 70 εκατ. ευρώ…
Τάιγκερ Γουντς – Nike: 80 εκατ. ευρώ
Ένας από τους πιο επιτυχημένους παίκτες του γκολφ όλων των εποχών είναι και από τους πλέον ακριβοπληρωμένους διαφημιστικά. Τα παραστρατήματά του μάλιστα εκτός γηπέδων δεν έχουν κηλιδώσει καθόλου τον εμπορικό του αντίκτυπο και έχουμε τη Nike να το προσυπογράφει αυτό! Ο Γουντς πήρε το δυσθεώρητο ποσό για συμβόλαιο 5 ετών, ούτε καν αποκλειστικό…
Ντέιβιντ Μπέκαμ – Adidas: 127 εκατ. ευρώ
Και φτάνουμε έτσι στην κορυφή της κορυφής, εκεί που τα διαφημιστικά ταμεία τινάχθηκαν στον αέρα! Ο λόγος για τον άλλοτε μπαλαδόρο και νυν επιχειρηματικό δαιμόνιο Μπέκαμ, ο οποίος παίζει στα δάχτυλα τον κόσμο της διαφήμισης και των συμβολαίων-ρεκόρ. Οι φίρμες κάνουν ουρά εδώ και χρόνια για να τον δέσουν με διαφημιστικά συμβόλαια, αν και καμιά τους δεν έφτασε σε τόσο ακριβοθώρητα ύψη όσο η Adidas, η οποία στα τόσα χρόνια της κοινής τους συμφωνίας του έχει αποφέρει πραγματικά εκρηκτικά ποσά…
Διαβάστε όλα τα θέματα της ενότητας Weekend του newsbeast.gr