Κάποιοι αποκαλούν την Κάιλι Τζένερ -όπως βέβαια και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς της- φαινόμενο της εποχής μας, αφού δεν υπάρχει περίπτωση οποιαδήποτε κίνησή της να μην απασχολήσει τα media σε όλα τα πλάτη και τα μήκη του πλανήτη. Το τι θα φορέσει, πώς θα ντυθεί και πώς θα βαφτεί με ποιον θα κυκλοφορήσει, πού θα πάει διακοπές και τι θα φάει γίνονται με έναν μαγικό τρόπο μαγνήτης της προσοχής εκατομμυρίων ανθρώπων. Αν και στην αρχή τα φώτα της δημοσιότητας στρεφόταν κυρίως στην αδερφή της Κιμ Καρντάσιαν, σιγά- σιγά μπήκε κι αυτή εξαιρετικά «δυνατά» στο παιχνίδι που συνεπάγεται αναγνωρισιμότητα και τεράστια κέρδη. «Όχημα» στον δρόμο για την απόκτηση της τεράστιας περιουσίας της σε τόσο μικρή ηλικία όσο κι αν ακούγεται απίστευτο ήταν… τα κραγιόν που πουλάει η εταιρεία της.
Η 21χρονη σταρ των ριάλιτι φαίνεται τελικά ότι έχει το άγγιγμα του Μίδα κι ό,τι αγγίζει της αποφέρει τεράστια χρηματικά ποσά. Αρκεί να αναφέρουμε ότι πριν από από λίγες μέρες κατέκτησε για δεύτερη χρονιά την κορυφαία θέση της HopperHQ.com’s Instagram Rich List. Η Κάιλι Τζένερ ξεπέρασε Μπιγιονσέ, Τέιλορ Σουΐφτ αλλά και τη μεγάλη της αδερφή της, Κιμ Καρντάσιαν, κυριαρχώντας στη σχετική λίστα με κέρδη 1,27 εκατ. δολάρια για κάθε διαφημιστικό ποστάρισμά της.
Το οικονομικό σάιτ MarketWatch αναφέρει ότι το ποσό του 1,27 εκατ. δολαρίων ανά ποστ ξεπερνά τα χρήματα που πολλοί άνθρωποι, χωρίς το λιγότερο πτυχίο πανεπιστημίου, θα βγάλουν σε ολόκληρη τη ζωή τους. Κατά την ιστοσελίδα, το 2019 ήταν η χρονιά της Κάιλι. Το Forbes της έδωσε τον τίτλο της νεαρότερης αυτοδημιούργητης δισεκατομμυριούχου στον κόσμο χάρη κυρίως στην αξίας 900 εκατ. δολαρίων εταιρεία καλλυντικών της που πωλείται online αλλά και σε 1.000 καταστήματα της ULTA. Επίσης, εδώ και λίγο καιρό είδε το κοινό της στο Instagram να αυξάνεται από τα 128 εκατομμύρια στα 141.
Ο CEO της Instagram Rich List, Mike Banda δήλωσε σχετικά«Η Κάιλι Τζένερ είχε μια απίστευτη χρονιά, έτσι δεν αποτελεί έκπληξη ότι βγήκε ξανά πρώτη. Είναι ασύλληπτο πόση επιρροή έχουν αυτά τα επαγγέλματα στους followers. Έτσι από την πλευρά των εταιρειών, αυτές οι πληρωμένες διαφημίσεις συχνά αξίζουν κάθε σεντ που δίνεται».
Κατάφερε, μάλιστα, να ξεπεράσει τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που σε ηλικία 23 ετών, έκανε το πρώτο του δισεκατομμύριο. «Δεν περίμενα τίποτα. Δεν είχα προβλέψει το μέλλον. Αλλά η αναγνώριση με κάνει να νιώθω πολύ όμορφα» δήλωσε η Κάιλι Τζένερ στο Forbes.
Η ίδια αποδίδει την επιτυχία της στο τεράστιο κοινό που έχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Είναι η δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Είχα ήδη πολύ μεγάλο κοινό προτού καν ξεκινήσω οτιδήποτε» λέει, προσθέτοντας πως πιστεύει ότι η εταιρεία της θα πάει πολύ μακριά. «Βλέπω την Kylie Cosmetics να πάει πολύ μακριά. Δουλεύω πολύ σκληρά» είπε.
Το πόσο μεγάλη επιρροή ασκεί στο κοινό της η νεαρή επιχειρηματίας αρκεί να θυμηθεί κανείς τι έγινε όταν μια ανάρτησή της που αφορούσε στο Snapchat λίγο έλειψε να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στη μητρική εταιρεία. «Υπάρχουν και άλλοι που δεν ανοίγουν πια το Snapchat; Ή είμαι μόνο εγώ…, είναι τόσο λυπηρό», έγραψε και οι μετοχές της Snap Inc. κατέγραψαν πτώση άνω του 6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε απώλειες περίπου 1,3 δισ. δολαρίων.
Η Κάιλι Τζένερ γεννήθηκε στις 10 Αυγούστου 1997. Η ζωή είναι περισσότερο γνωστή μέσα από το διάσημο σόου «Keeping Up With The Kardashians» αλλά η ενασχόλησή της με το χώρο των καλλυντικών την έκαναν πραγματική διάσημη και πάμπλουτη.
Το 2012, συνεργάστηκε με την εταιρία ρούχων PacSun μαζί με την αδελφή της, Κένταλ με την οποία δημιούργησαν τη δική τους συλλογή ρούχων, με το όνομα «Kendall & Kylie».
Τον Νοέμβριο του 2015 κυκλοφόρησε ένα κιτ καλλυντικών με την ονομασία «Kylie Lip Kits» με τιμή πώλησης τα 29 δολάρια. Τα 15.000 τεμάχια «εξαφανίστηκαν» αμέσως μόλις ανέβηκαν στο διαδίκτυο. «Πριν καν ανανεώσω τη σελίδα είχαν πουληθεί όλα», λέει η ίδια. Μάλιστα, κάποιοι από τους «τυχερούς» αγοραστές πουλούσαν ήδη τα κιτ στο eBay για το ποσό των 1.000 δολαρίων.
Το 2014 και 2015, το περιοδικό Time συμπεριέλαβε τις αδελφές Τζένερ στη λίστα με τους «Εφήβους με τη Μεγαλύτερη Επιρροή».
Το 2016, με πάνω από 95 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, έγινε μια από τις 10 κορυφαίες προσωπικότητες με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram.
Το 2017 μπήκε στην λίστα Celebrity 100 του περιοδικού Forbes και έγινε το νεαρότερο άτομο που έχει μπει σε αυτή την λίστα. Στις 11 Απριλίου 2017, ανακοινώθηκε ότι θα πρωταγωνιστήσει στη δικό της τηλεοπτικό ριάλιτι σόου, με όνομα »Life of Kylie», το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 6 Αυγούστου 2017 στο κανάλι E!.
Τo 2018 μπήκε στην λίστα «America’s Women Billionaires» του περιοδικού Forbes, έχοντας την 27η θέση και περιουσία 900 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όσο για το ποια μπορεί να είναι η ψυχολογία μιας κοπέλας που έχει θεωρητικά τα πάντα σε τόσο μικρή ηλικία ενδεικτική είναι η ανάρτηση που έκανε στο Ιnstagram αποσπώντας εκατομμύρια likes και μάλλον δείχνει ότι τελικά όλα έχουν ένα κόστος σε αυτή τη ζωή.
«Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου, την καρδιά και τη δύναμή μου. Μεγαλώνοντας στο φως, με εκατομμύρια μάτια πάνω μου, απλά δεν είναι φυσιολογικό. Έχω χάσει φίλους κατά τη διάρκεια της διαδρομής και μερικές φορές τον ίδιο μου τον εαυτό. Το πρώτο μου τατουάζ ήταν “ψυχική υγεία” για να θυμάμαι καθημερινά να τη διατηρήσω. Έχω αγωνιστεί με το άγχος σε όλη μου τη νεαρή ενήλικη ζωή και μετά το μωρό μου ασχολήθηκα με όλα τα εσωτερικά σκαμπανεβάσματα. Ένιωσα σαν να έπρεπε να βρω τον εαυτό μου εκ νέου ολοκληρωτικά. Κρατάω πολλά για τον εαυτό μου, αλλά απλά ήθελα να μοιραστώ και να σας πω ότι είμαι άνθρωπος. Η ζωή μου δεν είναι τέλεια και αυτό που βλέπετε εδώ στα κοινωνικά μέσα είναι μόνο η επιφάνεια. Να είστε ευγενικοί με τον εαυτό σας, να προχωράτε και να αφήνετε να φεύγει ότι σας βαραίνει. Είμαστε όλοι ικανοί για σπουδαία πράγματα, άξια αγάπης και ελεύθεροι να εκφράσουμε τον εαυτό μας. Κάνετε περισσότερα από αυτά που σας κάνουν ευτυχισμένους και να μην απολογείστε. Τώρα είναι η εποχή σας, όλοι έχουμε ένα υπέροχο πεπρωμένο».
Κι αν κάποιοι απορούν για το κατά πόσο η πορεία της θα συνεχίσει να είναι ανοδική το Forbes αναφέρει χαρακτηριστικά πώς ό,τι κι αν συμβεί τελικά ένα είναι βέβαιο «η Τζένερ θα τα μοιρασθεί όλα στα social media, προς ευχαρίστηση των δεκάδων εκατομμυρίων θαυμαστών της».