Από φέτος η Bridgestone εισάγει μια νέα μέθοδο σήμανσης των σλικ ελαστικών της για τα MotoGP. Πρόκειται για ένα σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης που θα διευκολύνει πολύ τον διαχωρισμό των ελαστικών από τους θεατές της πίστας και της τηλεόρασης.
Πολύ εύκολα πλέον θα μπορούμε να διακρίνουμε ποιος φορά ποιο ελαστικό και ακόμη ποιον συνδυασμό γομών χρησιμοποιεί εμπρός και πίσω. Η νέα χρωματική επισήμανση θα χρησιμοποιηθεί από τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ.
Η Bridgestone προχώρησε στην καθιέρωσή της επειδή η παρακολούθηση και αναγνώριση των ελαστικών έχει γίνει πολύπλοκη τα τελευταία χρόνια: τα MotoGP απέκτησαν μία υποκατηγορία την CRT, μετά την Open, σε λίγο και την Factory 2…
Οι γόμες που προσφέρονται σε κάθε αγώνα είναι τέσσερις: δύο για τις Ομάδες Factory και δύο για τις Open. Στο εξής δε θα διακρίνονται μέσω της εμφάνισής τους, αφού κάθε γόμα θα είναι βαμμένη με ένα αποκλειστικό χρώμα ως εξής:
η σκληρή (hard) με κόκκινο,
η μεσαία (medium) με μαύρο (ή χωρίς έγχρωμη λωρίδα),
η μαλακή (soft) με λευκό και
η ιδιαίτερα μαλακή (extra soft) με πράσινο
Να σημειώσουμε ότι η σκληρότητα των ελαστικών δεν είναι κοινή για όλες τις πίστες. Ανάλογα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά κάθε πίστας, η Bridgestone επιλέγει μία βασική σκληρότητα ελαστικού και την ονομάζει μεσαία. Από αυτή φτιάχνει και μία πιο μαλακή και μία πιο σκληρή – και την extra soft αντίστοιχα.
Το προηγούμενο σύστημα σήμανσης δεν επαρκεί για την «ξεκούραστη» παρακολούθηση, καθώς απλά δήλωνε με μια λευκή λωρίδα την πιο μαλακή από τις γόμες κάθε αγώνα, αδιάκριτα από την πραγματική σύνθεση της.
Ως προς τα λάστιχα βροχής δεν αλλάζει κάτι, διότι παραμένουν οι δύο γόμες. Έτσι η σκληρότερη θα είναι κατάμαυρη, ενώ η πιο μαλακή θα φέρει πάντα τη λευκή διακριτική ρίγα.