Μία νέα σήμανση θα πρέπει να συνηθίσει ο τηλεθεατής. Πρόκειται για τα διακριτικά «Τ.Π.» (τοποθέτηση προϊόντος) που υποδηλώνουν ότι το σενάριο ενός σίριαλ ή η πλοκή των ριάλιτι και των σόου περιλαμβάνει ενσωματωμένη διαφήμιση αγαθών ή υπηρεσιών, πρακτική που μέχρι χθες διωκόταν ως «γκρίζα διαφήμιση». Έτσι είναι πιθανό να δούμε έναν ηθοποιό να προτιμά συστηματικά ένα αναψυκτικό ή έναν σεφ να μαγειρεύει αποκλειστικά με την «αγαπημένη» του μαργαρίνη.
Τα νέα ήθη εισάγει ερμηνευτικό πλαίσιο που έστειλε το ΕΣΡ στα κανάλια και τους Ρ/Σ και αφορά τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης που ενσωματώθηκαν από κοινοτική οδηγία με το ΠΔ 109/2010, για την τοποθέτηση προϊόντων, χορηγία κ.ά. «Τοποθέτηση» συνιστά κάθε παρουσίαση ή αναφορά προϊόντος, που γίνεται σε συγκεκριμένο πρόγραμμα, έναντι πληρωμής.
Καθοριστικό κριτήριο για τη διάκριση μεταξύ τοποθέτησης και χορηγίας αποτελεί το γεγονός ότι η πρώτη είναι ενσωματωμένη στη δράση του προγράμματος, ενώ οι αναφορές στη χορηγία είναι δυνατόν να εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος χωρίς να αποτελούν τμήμα της πλοκής. Η τοποθέτηση προϊόντος απαγορεύεται στα παιδικά προγράμματα, στα ντοκιμαντέρ, σε δημοσιογραφικές εκπομπές, καθώς και σε εκπομπές θρησκευτικού περιεχομένου.