Τον γύρο του κόσμου κάνουν οι εικόνες από τις καταστροφές που προκάλεσε στην χώρα μας η κακοκαιρία Μπάλλος. Ωστόσο ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στο περιστατικό προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση από χθες και δεν είναι άλλο από το λεωφορείο που βούλιαξε στην λεωφόρο Ποσειδώνος στην Αττική και από το οποίο, οι επιβάτες κατάφεραν να βγουν δημιουργώντας αλυσίδα και περπατώντας μέσα σε λιμνάζοντα νερά και το νερό να φτάνει σχεδόν μέχρι τα γόνατά τους.
Το θέμα με το βυθισμένο λεωφορείο έγινε θέμα και στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, με τις εικόνες να κάνουν τον γύρο του κόσμου. Το Associated Press, αναφέρεται στους ανθρώπους οι οποίοι βοηθώντας ο ένας τον άλλον κατάφεραν να φύγουν από το πλημμυρισμένο λεωφορείο δίχως να κινδυνεύσουν.
Αντίστοιχη αναφορά στην αμερικανική Washington Post.
ΟΣΥ: Ενημέρωση για το εγκλωβισμένο – πλημμυρισμένο λεωφορείο στην Παραλιακή
Η διοίκηση της ΟΣΥ προέβη σε ενημέρωση για το περιστατικό με το εγκλωβισμένο και στη συνέχεια πλημμυρισμένο λεωφορείο στην παλαιά Λεωφόρο Ποσειδώνος, στο ύψος του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Σύμφωνα με την ΟΣΥ στις 14:45 στη γέφυρα της παλιάς παραλιακής στο ρεύμα προς Πειραιά (στο ύψος του Ιδρύματος “Σταύρος Νιάρχος”) και ενώ το όχημα εκτελούσε κανονικά το δρομολόγιό του, εφόσον δεν υπήρχε απαγόρευση διέλευσης, μέσα σε λίγα λεπτά μεγάλος όγκος υδάτων από τα παρακείμενα έργα άρχισε να πλημμυρίζει τη γέφυρα με αποτέλεσμα τη διακοπή λειτουργίας του κινητήρα του οχήματος. Άμεσα και με ψυχραιμία, ο οδηγός αποβίβασε τους επιβάτες και ενημέρωσε την Πυροσβεστική, καθώς και την αρμόδια υπηρεσία της Εταιρείας.
Επισημαίνουμε, συνεχίζει η ανακοίνωση της εταιρείας, ότι η ΟΣΥ Α.Ε. διαθέτει Σύστημα Παρακολούθησης των Οχημάτων, προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα, ενώ υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες μέσω Τηλεματικής σε περιπτώσεις έκτακτων περιστατικών καθώς και για την οδηγική συμπεριφορά σε ακραία καιρικά φαινόμενα, τις οποίες και ακολούθησε επιτυχώς ο εν λόγω οδηγός. Επιπλέον, οι οδηγίες αυτές εξειδικεύτηκαν περαιτέρω λόγω της αναμενόμενης κακοκαιρίας
Βασική προτεραιότητα της εταιρείας ήταν και είναι η ασφαλής μεταφορά του επιβατικού κοινού, σημειώνει η ανακοίνωση της ΟΣΥ και καταλήγει:
«Οι κακοπροαίρετες αναφορές δεν προσφέρουν καμιά υπηρεσία στους πολίτες, ούτε και στους εργαζόμενους, οι οποίοι προσπαθούν σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους με επαγγελματισμό και ευθύνη».