Μπορεί η ιστορία των ανθρώπων πίσω από μια επιχείρηση να αποτελέσει μια ισχυρή στρατηγική για να ξεχωρίσει; Πόση αγοραστική δύναμη έχει στα χέρια του κάποιος που έχει χιλιάδες ακολούθους στο instagram; Γράφει η Ελεάνα Κηπουρού Η Jessica Gioglio, συγγραφέας και Digital & Social Media Strategist μιλάει στο newsbeast.gr για τη δύναμη των μέσων κοινωνικών δικτύωσης με αφορμή τη συμμετοχή της στο Delphi Economic Forum. – Τι είναι οι micro-influencers και πώς μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ; Οι micro-influencers δημιουργούν περιεχόμενο σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και συνήθως έχουν από 10 χιλιάδες έως και 100 χιλιάδες ακολούθους. Ασχολούνται είτε με ταξίδια, με τη μόδα, με τρόφιμα, με θέματα που αφορούν όσους έχουν παιδιά ή με την πόλη στην οποία ζουν. Οι εταιρίες δουλεύουν με αυτά τα άτομα επιρροής επειδή δημιουργούν υψηλής ποιότητας, μοναδικό περιεχόμενο και αξιοποιούν την προσωπικότητα και τα ενδιαφέροντά τους για να οικοδομήσουν και να καλλιεργήσουν άκρως αφοσιωμένες κοινότητες στα μέσα δικτύωσης. Το πάθος και η αξιοπιστία τους, τους καθιστά αξιόπιστους συμβούλους στην κοινότητά τους, δημιουργώντας μεγάλη δυνατότητα για τις εταιρίες να συνεργαστούν μαζί τους σε εκστρατείες μάρκετινγκ. Παραδείγματα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν παρουσιάσεις νέων προϊόντων, κριτικές προϊόντων ή υπηρεσιών, ή εκστρατείες καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους. Το κλειδί είναι να θεωρήσεις ως επαγγελματική τη συνεργασία με έναν micro-influencer. Πολύ συχνά, οι εταιρείες τον πιέζουν σε μια κατεύθυνση που δεν είναι αυθεντική για την προσωπικότητα, τον τόνο της φωνής και το ύφος του περιεχομένου που ο micro-influencer είναι γνωστός. Οι micro-influencers είναι οι ειδήμονες για το ακροατήριό τους. Το μοναδικό στυλ τους είναι μεταξύ άλλων, αυτό που τους βοήθησε να αναπτύξουν την κοινότητά τους σε αυτό που είναι σήμερα. Επιλέξτε να συνεργαστείτε με αυτούς που είναι ευθυγραμμισμένοι με τις αξίες και τους στόχους της εταιρίας σας και ακούστε τα σχόλιά τους σχετικά με τα βασικά μηνύματα και το περιεχόμενο που αντηχεί περισσότερο στην κοινότητά τους, ώστε να αποδώσουν τη μέγιστη αξία στην επιχείρησή σας.
Delphi Economic Forum
Στις 3 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν τα Digital Disruption Sessions, μια πρωτοβουλία ανοικτών συζητήσεων για το ρόλο των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και την κοινωνία, στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum από τη VALUECOM, και υποδέχεται σημαντικούς εισηγητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να έρθει σε επαφή με τους guru της ψηφιακής εποχής. Τα Digital Disruption Sessions περιλαμβάνουν 3 θεματικές ενότητες, στις οποίες πρωταγωνιστούν διεθνείς ομιλητές που πλαισιώνονται από πάνελ Ελλήνων ομιλητών. Στην ενότητα «New media: The rise of the micro-influencer & experience building», ηγείται η Jessica Gioglio. Η εγγραφή στο συνέδριο είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: digitaldisruptionsessions.gr. Περισσότερες πληροφορίες για το Digital Disruption Sessions, όπως και το πλήρες πρόγραμμα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: digitaldisruptionsessions.gr.