Βασικός υπεύθυνος για την επανάσταση του ανεξάρτητου κινηματογράφου τη δεκαετία του ’90 και εκείνος που έκανε τις cult ταινίες να γράψουν τη δική τους ιστορία στον παγκόσμιο κινηματογράφο, ο αιρετικός σκηνοθέτης Κουεντίν Ταραντίνο αποφάσισε να πατήσει το pause όσον αφορά την τρελή πορεία του προς την αποθέωση.
Όπως αναφέρει το People του «Πρώτου Θέματος» η αντίθεσή του με τις ψηφιακές τεχνολογίες της ψηφιακής εποχής ανάγκασε τον σκηνοθέτη να θάψει την κάμερά του βαθειά στο σεντούκι με τα αναμνηστικά.
«Δεν αντέχω όλο αυτό το ψηφιακό υλικό. Δεν είναι αυτό για το οποίο έχω συμφωνήσει. Μισώ αυτό το πράγμα. Γυρίζω ταινίες αλλά για μένα, με την ψηφιακή προβολή, έχουν τελειώσει. Τέλος».
Αυτή ήταν η πιο πρόσφατη δήλωση που έκανε ένας από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες που δοξάστηκε όσοι λίγοι από τους κριτικούς του κινηματογράφου και τους απανταχού θαυμαστές του.
Ο σκηνοθέτης γεννήθηκε στις 27 Μαρτίου του 1963 στο Νόξβιλ του Τένεσι. Ήταν καρπός του έρωτα της 16χρονης Κόνι Μακ Χιου και του Τόρι Ταραντίνο, φοιτητή τότε της Νομικής με ιταλική καταγωγή, ο οποίος ήθελε να γίνει ηθοποιός και εμφανιζόταν αραιά και πού σε παραγωγές του θεάτρου Πασαντίνα.
Οι δύο νέοι χώρισαν προτού έρθει στη ζωή ο γιος τους, ο οποίος πήρε τελικά το όνομα Κουεντίν-Τζερόμ.
Ο Κουεντίν μεγάλωσε με τη μητέρα του, νοσοκόμα στο επάγγελμα, η οποία μάταια προσπάθησε να πείσει το γιο της ότι η μόρφωση και οι μαθητικές υποχρεώσεις θα του χρησίμευσαν στο μέλλον.
Τελικά αποδέχτηκε ότι ο γιος της είχε άλλα κρυφά ταλέντα. Μάλιστα η ίδια τον ενθάρρυνε πηγαίνοντάς τον στο σινεμά για να δουν την «Άγρια συμμορία» και τέτοιου είδους ταινίες που ήταν οι αγαπημένες του.
Ο εκκεντρικός σκηνοθέτης, πριν αλλά και κατά την περίοδο της δόξας του, είχε ανοίξει μέτωπα με τη Δικαιοσύνη, με αποτέλεσμα να φυλακιστεί τρεις φορές. Μία για κλοπή βιβλίου, τη δεύτερη φορά για πρόστιμα που αφορούσαν παράνομη στάθμευση, και την τρίτη γιατί επιτέθηκε μέσα σε ένα εστιατόριο στον παραγωγό του «Natural Born Killers», Ντον Μέρφι.