Το πρωινό του Σαββάτου της 18ης Απριλίου εκίνησαν 47 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης για το «6ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας», που συνδιοργανώνουν για 6η συνεχόμενη χρονιά οι λέσχες ΦΙΛΠΑ & ΣΙΣΑ.

Το πρώτο σκέλος διερχόταν από Καπαρέλι, Θίσβη, Χαιρώνεια και περιλάμβανε 7 ειδικές διαδρομές, με κατάληξη την Αράχωβα, όπου έγινε και η πρώτη ανασυγκρότηση. Μία ποινή 58 δευτερολέπτων έβγαλε ένα από τα φαβορί, τους Κατσαούνη/Μανσόλα/Porsche 911, νωρίς εκτός διεκδίκησης της 1ης θέσης.

Τα πληρώματα είχαν στη διάθεση τους δύο ώρες για την επανεκκίνηση, ώστε να ολοκληρώσουν τις υπόλοιπες 6 ειδικές διαδρομές ακριβείας. Αγόριανη, Χάνι Ζαγκανά και Βίνιανη, ήταν τα επόμενα σημεία δοκιμασίας και αργά το απόγευμα τερμάτισαν τα πληρώματα στους Δελφούς.

Στην κατάταξη της 1ης μέρας προηγούνταν οι Παλαβίδης/Παλαβίδη/Mini, Λάγγας/Μαλτέζου/Volvo και οι περυσινοί νικητές Μπέντας/Γεωργακάς/Alfa Romeo. Σε απόσταση αναπνοής καταδίωκαν οι Λάμαρης/Κοτζιάς/Mazda και
Χρυσωτής/Χειδάρης/BMW.

Την Κυριακή το πρώτο αυτοκίνητο εκίνησε στις 9:30 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia Hotel» στους Δελφούς με κατεύθυνση προς Αμφίκλεια, μέσω Τριταίας, Προσηλίου και Σουβάλας, ολοκληρώνοντας τις πρώτες 7 επτά ειδικές δοκιμασίες της δεύτερης ημέρας.

Στη συνέχεια τα πληρώματα διαγωνίστηκαν στις τελευταίες 8 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας αφού διέσχισαν την Τιθορέα, τη Χαιρώνεια, τα Λουκίσια και το Πλατανάκι. Το απόγευμα της Κυριακής ο πεζόδρομος της παραλίας Χαλκίδας ήταν ο τερματικός σταθμός του 6ου Κλασικού Ράλι Ελλάδας.

Οι συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και οι 11 σταθμοί ελέγχου χρόνου έφεραν την ανατροπή και ανέδειξαν τους νικητές ως εξής:

1. Λάμαρης Χάρης – Κοτζιάς Αλέκος με Mazda RX-7 του 1982 & 13 β.π.
2. Κολοβός Χρήστος – Παπαλεξάνδρου Ηλίας με Peugeot 504 Coupe του 1977 & 15 β.π.
3. Λάγγας Γιώργος – Μαλτέζου Ελένη με Volvo 122S του 1964 & 18 β.π.