Η Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά το νέο μεσαίο οικογενειακό Focus, το οποίο διαθέτει νέα σχεδίαση και αποδοτικά εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, σε συνδυασμό με προηγμένη συνδεσιμότητα και τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να καταστήσουν την εμπειρία οδήγησης και ιδιοκτησίας πιο άνετη και ευχάριστη.
Μία νέα εκδοχή της ανθρωποκεντρικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας προσδίδει έντονο χαρακτήρα στην εξωτερική σιλουέτα του Focus, με μεγαλύτερη διαφοροποίηση των εκδόσεων ST-Line και Active. Η κάθε μία αποκτά τώρα μοναδικά στιλιστικά στοιχεία που εκφράζουν την ιδιαίτερη προσωπικότητά της, ενώ ένα προαιρετικό πακέτο X προσφέρει εξοπλισμό υψηλού επιπέδου. Το εμπλουτισμένο πακέτο Vignale είναι συνώνυμο της απόλυτης πολυτέλειας και περιλαμβάνει αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Το νέο Focus φέρνει την επόμενη γενιά της τεχνολογίας SYNC 4 της Ford σε περισσότερους πελάτες από ποτέ, επιτρέποντας πλοήγηση συνδεδεμένη με cloud και έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών με κατανόηση φυσικής γλώσσας. Το SYNC 4 υποστηρίζεται από μία νέα κεντρική οθόνη 2 13.2” με οριζόντιο προσανατολισμό (landscape). Η διαισθητική διεπαφή είναι σχεδιασμένη για άνετη πλοήγηση σε μία πλήρη σειρά λειτουργιών οδήγησης και άνεσης. Η τεχνολογία Ford Power-Up επιτρέπει επίσης ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού για βελτίωση της λειτουργικότητας με την πάροδο του χρόνου.
Προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης της οδήγησης εισάγονται στο Focus για πρώτη φορά, όπως το σύστημα Blind Spot Assist, 3 που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.
Το νέο Focus εισάγει επίσης για πρώτη φορά ένα προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο για τα κινητήρια σύνολα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBoost Hybrid 48-volt, που αποδίδουν μέχρι 155 ίππους. Με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, η οδήγηση είναι λιγότερο απαιτητική (κυρίως σε αστικές συνθήκες και σε πυκνή κυκλοφορία) στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στην αυξημένη ισχύ του υβριδικού συστήματος κίνησης.
Η Ford έχει αυξήσει την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών των 1.653 λίτρων 4 του Focus wagon ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών. Σε αυτόν υπάρχει τώρα μια «υγρή ζώνη», μία μοκέτα και πλαϊνές επενδύσεις που καθαρίζονται εύκολα, καθώς και ένα κάθετο διαχωριστικό που συμβάλει στην απλή και αποτελεσματική οργάνωση όσον αφορά την αποθήκευση των φορτίων. Επίσης, η μάρκα προσφέρει το νέο Focus σε μία ευρύχωρη και πρακτική 5θυρη έκδοση hatchback.
Επιπλέον, η εταιρία αποκάλυψε το νέο Focus ST, που φέρει την υπογραφή της Ford Performance. Με νέα σπορ εξωτερική σχεδίαση, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, μία εντυπωσιακή χρωματική επιλογή Mean Green και νέα καθίσματα (Performance Seats) εξελιγμένα από την ίδια την Ford, το Focus ST συνεχίζει να προσφέρεται με έναν υψηλών επιδόσεων βενζινοκινητήρα EcoBoost σε 5θυρο αμάξωμα.
Εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα
Μία πολυσυλλεκτική γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει εξηλεκτρισμένα σύνολα που προάγουν την απόδοση, την αθόρυβη λειτουργία και την απολαυστική οδήγηση, που αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο του Focus πάνω από 20 χρόνια. Οι οδηγοί του μοντέλου θα επωφελούνται από την αυξημένη απόδοση και τις ισχυρότερες επιδόσεις των κινητήρων EcoBoost Hybrid μετά την εισαγωγή ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Powershift, που εξασφαλίζει στο πρωτόκολλο WLTP κατανάλωση από 5,4 l/100 km και εκπομπές CO2 από 121 g/km.
Εκτός από τη λιγότερο απαιτητική εμπειρία οδήγησης με δύο πεντάλ, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift προσφέρει ακατάπαυστη επιτάχυνση και ομαλές, γρήγορες αλλαγές σχέσεων, με δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων για άμεση απόκριση σε μία προσπέραση. Στο πρόγραμμα Sport Drive, το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί τη χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση, προσφέροντας συγχρόνως τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles, τα οποία είναι στάνταρ στις εκδόσεις ST Line.
Το αυτόματο κιβώτιο Powershift υπόσχεται επίσης μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, διατηρώντας τις στροφές του υβριδικού συνόλου στο βέλτιστο σημείο για άριστη απόδοση. Επίσης, τα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επιτρέπει στο σύστημα Auto Start-Stop να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω των 12 km/h.
Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Focus διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και προσφέρεται επίσης με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (κατανάλωση από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 117 g/km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη υπάρχει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα για πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.
Για οδηγούς που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα, ο κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 95 και 120 ίππων, με κατανάλωση από 4,2 l/100 km και εκπομπές CO2 110 g/km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον κινητήρα να διαθέτει ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής, υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας και ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης για μείωση των εκπομπών ρύπων και αύξηση της απόδοσης κατά την καύση του μίγματος. Ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων είναι διαθέσιμο για την έκδοση των 120 ίππων.
Το νέο Focus περιλαμβάνει επίσης τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ οδήγησης (Drive Modes), που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν μεταξύ των προγραμμάτων Normal, Sport και Eco που μπορούν να προσαρμόζουν την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης EPAS και του αυτόματου κιβωτίου, ανάλογα με το εκάστοτε σενάριο οδήγησης. Τα μοντέλα Active διαθέτουν επιπλέον τόσο το πρόγραμμα Slippery, που προσφέρει αυξημένη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες, όσο και το Trail, το οποίο είναι σχεδιασμένο με τη σειρά του προκειμένου το όχημα να διατηρεί το momentum του σε κακοτράχαλες επιφάνειες.
Σύγχρονες Τεχνολογίες
Το νέο Focus ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογίες άνεσης και οδήγησης της μάρκας, μεταξύ των οποίων και το νέο για μία ξεκούραστη και συνδεδεμένη οδηγική εμπειρία σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 4. 5 Το τελευταίο χρησιμοποιεί έναν προηγμένο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης, ο οποίος μαθαίνει από τη συμπεριφορά των οδηγών και παρέχει πιο ακριβείς υποδείξεις και αποτελέσματα αναζήτησης με την πάροδο του χρόνου.
Το SYNC 4 υποστηρίζεται από μία νέα, κεντρική οθόνη αφής 13,2 ιντσών με διαισθητική διεπαφή που σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν με όχι περισσότερα από ένα ή δύο αγγίγματα να διαχειρίζονται τις εφαρμογές, τις πληροφορίες ή τα συστήματα που επιθυμούν. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός που μέχρι πρότινος ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας. Το σύστημα προσφέρει επίσης ασύρματη συμβατότητα Apple CarPlay και Android AutoTM, επιτρέποντας την άριστη ενσωμάτωση μεταξύ των λειτουργιών του smartphone και του SYNC 4. Χάρη στο προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν φυσικό λόγο σε 15 Ευρωπαϊκές γλώσσες, συνδυάζοντας δεδομένα του οχήματος με αναζητήσεις στο Internet (με τη βοήθεια του FordPass Connect) για γρήγορη και ακριβή απόκριση σε εντολές για συστήματα ψυχαγωγίας, τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα κειμένου, καθώς και για το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού και δελτία καιρού.
Το SYNC 4 επιτρέπει επίσης ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού του Ford Power-Up που θα βελτιώνουν το νέο Focus με την πάροδο του χρόνου. Οι ενημερώσεις αυτές μπορούν να εγκαθιστούν μεγάλο μέρος του νέου λογισμικού στο παρασκήνιο ή σε προκαθορισμένες ώρες, με πολλές από αυτές να απαιτούν ελάχιστες ή και καμία ενέργεια από τους πελάτες. Αυτές οι αναβαθμίσεις μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία ιδιοκτησίας και να συμβάλλουν στη μείωση των επισκέψεων στο συνεργείο, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τις λειτουργίες, την ποιότητα, την εμπειρία, τις δυνατότητες και τις ανέσεις του αυτοκινήτου.
Μέσω του Ford Pass app, ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε μία σειρά συνδεδεμένων υπηρεσιών, με ένα smartphone. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παραμένει συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του από οπουδήποτε με ένα σήμα δεδομένων και να χρησιμοποιεί χαρακτηριστικά όπως το Vehicle Status – για τον έλεγχο της στάθμης καυσίμου, τη διάρκεια ζωής του λαδιού και άλλα – και το Remote Start. Το σύστημα Securi Alert της Ford παρέχει πρόσθετη ξεγνοιασιά μέσω των αισθητήρων του οχήματος που παρακολουθούν την όποια απόπειρα παραβίασης – ακόμα και εάν χρησιμοποιείται κλειδί – και στέλνουν ειδοποιήσεις στο κινητό του χρήστη.
Τεχνολογίες φωτισμού
Οι προηγμένες τεχνολογίες φωτισμού του νέου Focus περιλαμβάνουν προβολείς full LED που ενσωματώνουν τις λειτουργίες Automatic High Beam Control, 3 και Manoeuvring Light – το τελευταίο ενεργοποιεί ένα μοτίβο ευρύτερης δέσμης για καλύτερη ορατότητα όταν το όχημα ανιχνεύει έναν ελιγμό με μικρή ταχύτητα. Επιπλέον, οι προβολείς Dynamic Pixel LED των πλουσιότερων εκδόσεων ενσωματώνουν προηγμένα χαρακτηριστικά όπως:
- Glare-Free High Beam, το οποίο χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη μπροστά για την ανίχνευση επερχόμενων οχημάτων και τη δημιουργία ενός «glare-free spot» στο μοτίβο της δέσμης, μπλοκάροντας τις ακτίνες που σε άλλη περίπτωση θα τύφλωναν τους άλλους οδηγούς
- Based on Camera Dynamic Bending, το οποίο χρησιμοποιεί μία εμπρόσθια κάμερα για να παρακολουθεί το δρόμο μπροστά και να φωτίζει το εσωτερικό των στροφών, αυξάνοντας το πεδίο ορατότητας
- Bad-Weather Light, το οποίο μεταβάλλει το μοτίβο της δέσμης για καλύτερη ορατότητα όταν ενεργοποιούνται οι καθαριστήρες του παρμπρίζ
- Sign-based Light, το οποίο χρησιμοποιεί μία εμπρόσθια κάμερα για την ανίχνευση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, βάσει των οποίων προσαρμόζεεται το μοτίβο της δέσμης, ώστε να φωτίζονται καλύτερα οι δικυκλιστές και οι πεζοί σε διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους
Το νέο Focus διαθέτει και νέα συστήματα στην γκάμα προηγμένων τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης, τα οποία αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού κάνοντας την οδήγηση λιγότερο απαιτητική.
Το Blind Spot Assist επεκτείνει τη λειτουργικότητα του Blind Spot Information System παρακολουθώντας τα τυφλά σημεία του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω. Το σύστημα μπορεί να εφαρμόσει ροπή διεύθυνσης για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση. Το σύστημα παρακολουθεί τις γειτονικές λωρίδες για οχήματα που ακολουθούν σε απόσταση έως 28 μέτρα, 20 φορές το δευτερόλεπτο, και μπορεί να λειτουργεί σε ταχύτητες από 65 km/h έως και 200 km/h).
Νέο στο Focus είναι επίσης το Blind Spot Information System με Trailer Coverage, που επιτρέπει στον οδηγό να καταχωρήσει το μήκος και το πλάτος του τρέιλερ που επιθυμεί να ρυμουλκήσει μέσω της οθόνης αφής του SYNC 4. Το σύστημα θα προχωρήσει σε αυτόματη διόρθωση, προειδοποιώντας τον οδηγό εάν ένα άλλο όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο του τρέιλερ που ρυμουλκεί.
Το νέο Intersection Assist 3 χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα του Focus σε συνδυασμό με το ραντάρ για να παρακολουθεί το δρόμο για επικείμενες συγκρούσεις με επερχόμενα οχήματα σε παράλληλες λωρίδες. Το σύστημα μπορεί να εφαρμόζει αυτόματα πίεση πέδησης σε ταχύτητες έως 30 km/h για να αποτρέψει κάποιο ατύχημα ή να μειώσει τις επιπτώσεις του εάν ένας οδηγός τείνει να εισέλθει στην πορεία ενός επερχόμενου οχήματος – όπως σε μία διασταύρωση. Το σύστημα λειτουργεί χωρίς να χρειάζεται διαγραμμίσεις ή εξοπλισμό και τη νύχτα με αναμμένους τους προβολείς.
Επίσης διατίθεται το Local Hazard Information 3 που ενημερώνει τους οδηγούς για μία επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο, ακόμα και αν το περιστατικό δεν είναι ορατό εξ αιτίας μιας καμπής του δρόμου ή άλλων οχημάτων. Επίσης, προσφέρονται τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring, 3 που διευκολύνει το έργο του οδηγού σε ένα μποτιλιάρισμα. Το Pre-Collision Assist με Active Braking 3 βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν ή να περιορίζουν τις επιπτώσεις συγκρούσεων με οχήματα, πεζούς και δικυκλιστές, ενώ το Active Park Assist ελέγχει την επιλογή σχέσης στο κιβώτιο, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, επιτρέποντας πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης κρατώντας πατημένο ένα μπουτόν.
Το νέο Focus διαθέτει επίσης το σύστημα Rear Occupant Alert, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους οδηγούς να μην απομακρύνονται από το αυτοκίνητο αφήνοντας παιδιά ή κατοικίδια μέσα σε αυτό. Το σύστημα υπενθυμίζει στους οδηγούς να ελέγξουν τα πίσω καθίσματα εάν οι πίσω πόρτες έχουν ανοίξει στο ξεκίνημα του ταξιδιού.
Focus wagon
Ανταποκρινόμενη στα σχόλια των πελατών, ο χώρος φόρτωσης του νέου Focus wagon έχει αναβαθμιστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που τον καθιστούν πιο πρακτικό και βολικό. Ο χώρος αποσκευών φέρει επένδυση από μοκέτα υψηλής ποιότητας (μέχρι πρότινος χρησιμοποιείτο αποκλειστικά για το δάπεδο της καμπίνας επιβατών και τα πατάκια στις εκδόσεις Vignale) που όχι μόνο προσφέρει μία αίσθηση πολυτέλειας αλλά χρησιμοποιεί ίνες που διευκολύνουν το καθάρισμα. Το πρόσθετο, πλαϊνό δίκτυ αποδεικνύεται ιδανικό για την αποθήκευση μικρότερων αντικειμένων που διαφορετικά θα ήταν σκόρπια στο χώρο αποσκευών, ενώ τα διπλά φώτα LED φωτίζουν καλύτερα το συγκεκριμένο «περιβάλλον» σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.Το προσαρμοζόμενο πάτωμα φόρτωσης έχει τώρα ένα κεντρικό μεντεσέ, που επιτρέπει την αναδίπλωσή του για τη δημιουργία ενός κάθετου διαχωριστικού που ασφαλίζει σε γωνία 90 μοιρών, δημιουργώντας δύο ανεξάρτητους χώρους ώστε διάφορα αντικείμενα να μεταφέρονται με ασφάλεια.
Ο χώρος φόρτωσης περιλαμβάνει επίσης μία «υγρή ζώνη», όπου παρεμβάλλεται ένα αδιάβροχο κάλυμμα για προστασία από βρεγμένα ρούχα ή ομπρέλες. Το αδιάβροχο κάλυμμα μπορεί να αφαιρείται για στέγνωμα ή πλύσιμο και η περιοχή μπορεί να απομονώνεται από τον υπόλοιπο χώρο αποσκευών με την αναδίπλωση του πατώματος ή με τη χρήση του κάθετου διαχωριστικού, για τη δημιουργία βρεγμένων και στεγνών ζωνών. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών του Focus wagon περιέχει τώρα μία ετικέτα οδηγιών, με απλοποιημένα διαγράμματα, που εξηγούν τις πολλαπλές λειτουργίες του χώρου φόρτωσης.
Νέο Focus ST
Εξελιγμένο από την Ford Performance, είναι το νέο Focus ST, το οποίο διατίθεται σε εκδόσεις hatchback και wagon και συνδυάζεται με έναν πανίσχυρο βενζινοκινητήρα της οικογένειας EcoBoost.
Το νέο Focus ST υιοθετεί ένα τολμηρό εξωτερικό σχεδιασμό που τονίζει ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά στιλιστικά στοιχεία του μοντέλου περιλαμβάνονται οι άνω και κάτω εμπρός γρίλιες με την χαρακτηριστική κυψελοειδή σχεδίαση, οι μεγάλοι πλαϊνοί αεραγωγοί και οι πλευρικές ποδιές. Την ίδια στιγμή, τόσο το σπόιλερ χαμηλά στο εμπρός μέρος όσο και η αεροτομή οροφής, έχουν βελτιστοποιηθεί όσον αφορά την αεροδυναμική τους απόδοση. Επίσης, μία νέα σχεδίαση ζαντών με διάμετρο 18” προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό – προαιρετικά διατίθενται ζάντες 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό, το σπορ μοντέλο εξοπλίζεται με τα νέα καθίσματα Performance Seats, που εξελίχθηκαν ώστε να παρέχουν υψηλά επίπεδα στήριξης τόσο στην πίστα όσο και στις καθημερινές μετακινήσεις. Τα καθίσματα έχουν επίσης πιστοποίηση από τον οργανισμό για υγιή πλάτη Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR). Η ηλεκτρική ρύθμιση 14 κατευθύνσεων, συμπεριλαμβανομένης της οσφυϊκής στήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων, βοηθά τους οδηγούς να βρουν την ιδανική θέση, ενώ η στάνταρ λειτουργία θέρμανσης συνεισφέρει στα υψηλά επίπεδα άνεσης.
Το νέο Focus ST παίρνει κίνηση από έναν βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost, που αποδίδει ισχύ 280 ίππων και ροπή 420 Nm και υποστηρίζεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή και τεχνολογία anti-lag. Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι στάνταρ και συνδυάζεται με τεχνολογία rev-matching όταν παραγγέλνεται με το προαιρετικό X Pack, εξασφαλίζοντας πιο ομαλά κατεβάσματα. Επίσης διατίθεται ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddle στο τιμόνι.
Άλλες τεχνολογίες οδήγησης υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνουν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, το οποίο βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές και την ελκτική πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, ενώ διαθέσιμο είναι και το Continuously Controlled Damping, που παρακολουθεί με τη σειρά του δεδομένα από τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και αμαξώματος 500 φορές το δευτερόλεπτο προκειμένου να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ με γνώμονα τη βέλτιστη ποιότητα κύλισης και τον καλύτερο έλεγχο στις στροφές. Τα μοντέλα ST που είναι εξοπλισμένα με το αναβαθμισμένο X Pack διαθέτουν προβολείς LED Dynamic Pixel, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ένα πρόσθετο drive mode με την ονομασία Track, το οποίο προσφέρει βελτιστοποιημένη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης EPAS, πιο επιθετική απόκριση του πεντάλ γκαζιού και μεγαλύτερη ελευθερία από το σύστημα ESC.
Νίκος Τσάδαρης