Η Porsche σιγά-σιγά κλείνει τα κενά στην γκάμα εκδόσεων της πρόσφατα ανανεωμένης Cayenne, καθώς στο προσεχές σαλόνι του Λος Άντζελες θα γίνει η πρεμιέρα της δυναμικής GTS, αλλά και της entry-level έκδοσης του μοντέλου της.
Porsche Cayenne GTS
Η νέα έκδοση GTS, υιοθετεί τα αισθητικά στοιχεία της ανανέωσης του γερμανικού πολυτελούς SUV, ενώ -το κυριότερο- εξοπλίζεται με το νέο V6 twin-turbo μοτέρ των 3,6 λίτρων, το οποίο αντικαθιστά το ατμοσφαιρικό V8 σύνολο των 4,8 λίτρων, το οποίο υπήρχε στη μέχρι τώρα έκδοση του μοντέλου. Ιεραρχικά, τοποθετείται ανάμεσα στις εκδόσεις S και Turbo.
Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που τοποθετήθηκε στην Cayenne S, αλλά στην περίπτωση της GTS αποδίδει 20 ίππους και 50 Nm επιπλέον, με την ισχύ του να φτάνει πλέον στα 440 άλογα και την ροπή να ορίζεται στα 600 Nm.
Συγκρινόμενο με το V8 μοτέρ του παρελθόντος, το νέο αποδίδει 20 ίππους και 85 Nm παραπάνω, ενώ η κατανάλωσή του έχει περιοριστεί κατά 0,9 λτ./100 χλμ.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, η νέα Cayenne GTS κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ., ενώ αν εξοπλιστεί με το πακέτο Sport Chrono, η σχετική επίδοση πέφτει στα 5,1 δλ., δύο τιμές που είναι μειωμένες κατά 0,5 και 0,6 δλ. αντίστοιχα, σε σχέση με το παρελθόν. Η τελική ταχύτητα, πάλι, ορίζεται στα 262 χλμ./ώρα.
Εξοπλίζεται με το επαναρυθμισμένο σύστημα ανάρτησης Porsche Active Suspension Management (PASM), με το ύψος του αμαξώματος να έχει μειωθεί κατά 24 χλστ. ή κατά 20 χλστ., όταν έχει επιλεγεί η έξτρα αερανάρτηση. Επιπλέον, έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτεροι δίσκοι στα φρένα, διαμέτρου 390 χλστ. μπροστά και 359 χλστ. πίσω.
Αισθητικά, η GTS διαθέτει τη «μούρη» της Turbo, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ το εξοπλιστικό πακέτο Sport Design με τις 20άρες ζάντες και τα τονισμένα μαρσπιέ και θόλους τροχών, προσθέτει πόντους δυναμισμού. Τα φώτα είναι bi-xenon μπροστά και LED πίσω.
Στο εσωτερικό της GTS συναντάμε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, με το τελευταίο να ντύνει και το τιμόνι, την οροφή και τις πόρτες.
Porsche Cayenne
Εκτός από την GTS, η Porsche θα παρουσιάσει στο Λος Άντζελες και τη βασική έκδοση της ανανεωμένης Cayenne. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένα V6 σύνολο 3,6 λίτρων απόδοσης 300 ίππων, το οποίο συνεργάζεται με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S.
Η entry-level Cayenne κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Χάρη στην προσθήκη συστήματος start/stop, η κατανάλωση βενζίνης και οι εκπομπές CO2 έχουν περιοριστεί σε σχέση με το παρελθόν κατά 0,7 λτ./100 χλμ. και 21 γρ./χλμ., αντίστοιχα.
Αμφότερα τα μοντέλα θα εκκινήσουν την εμπορική τους «καριέρα» από τη Γερμανία τον προσεχή Φεβρουάριο, με τις τιμές εκεί να διαμορφώνονται από τα 65.427 ευρώ για την Cayenne και τα 98.152 ευρώ για την Cayenne GTS.
Πηγή: autotriti.gr