Το σχεδιαστικό και όχι μόνο το όραμά της για ένα crossover επιδόσεων εκθέτει η Peugeot στο περίπτερό της στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου του Παρισιού.

Το φουτουριστικό Quartz Concept, αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζει με το παρουσιαστικό του. Με συνολικό μήκος 4,5 μέτρων, πλάτος 2,06 μέτρων και θηριώδεις τροχούς διαμέτρου 23 ιντσών (συνοδεύονται από ελαστικά της Continental με πέλμα μήκους 305 χλστ.!) με ενεργά «καλύμματα» που βελτιώνουν τη ροή αέρα ενισχύοντας συγχρόνως την ψύξη των φρένων σε «δύσκολες» οδηγικές συνθήκες, το Quartz κυριολεκτικά κλέβει την παράσταση χάρη στο μακρύ καπό, τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τη σφηνοειδή καμπίνα αλλά και τα δύο αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω μέρος, εκεί που η οροφή «συναντά» την πίσω πόρτα.

Στο εσωτερικό, το Quartz Concept, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 που γνωρίσαμε στο «ταπεινό» Peugeot 308, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα «i cockpit» της εταιρείας ξεχωρίζοντας για τα τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα τύπου μπάκετ, το πολυλειτουργικό πηδάλιο, τα προηγμένα υλικά σε ταμπλό, οροφή και πόρτες αλλά και για τις ψηφιακές ενδείξεις του πίνακα οργάνων που πάνε «πακέτο» με ένα εξίσου εντυπωσιακό head up display εμπρός από τον οδηγό.

Κάτω από το εμβληματικό αυτό ντιζάιν, το Quartz Concept κρύβει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Το τελευταίο αποτελείται από έναν THP κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, ο οποίος έχει σχεδιαστεί από την Peugeot Sport και αποδίδει 270 ίππους σε συνδυασμό με 330 Nm ροπής, και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, με απόδοση 115 ίππων ο καθένας. Συνδυαστικά, οι μονάδες κίνησης του γαλλικού crossover αποδίδουν ισχύ που αγγίζει τους 500 ίππους.

Σύμφωνα με τη εταιρεία, διαθέσιμα είναι τρία προγράμματα λειτουργίας: Το ZEV (αποκλειστικά με χρήση των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων με αυτονομία 50 περίπου χλμ.), το Road (αξιοποιούνται συνδυαστικά ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας καθώς και ο θερμικός) και το Race (στο «παιχνίδι» μπαίνουν και οι τρεις μονάδες ισχύος), το οποίο συνεπικουρείται από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Σε ό,τι αφορά στην ανάρτηση, η οποία είναι πνευματικού τύπου με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του αμαξώματος από το έδαφος από τα 305 έως και τα 350 χλστ., εμπρός το Quartz Concept διαθέτει μια διάταξη με γόνατα Μακφέρσον και πίσω μια πολλαπλών συνδέσμων.

Πηγή: 4troxoi.gr