Από τη νέα teaser εικόνα της Skoda φαίνεται πως η νέα Fabia αποκτά μια πιο δυναμική εικόνα με τη διαφαινόμενη μεγάλη μάσκα μπροστά, τους καινούργιους επιμήκεις γωνιώδεις προβολείς και τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED.
Λίγο πριν την πλήρη αποκάλυψη του μοντέλου, διακρίνουμε από τις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες ότι η πρόθεση του σχεδιαστικού τμήματος της Skoda είναι να διατηρήσουν τη φιλοσοφία του μικρού τσέχικου μοντέλου και να τη συγχωνεύσουν με στοιχεία από το πρωτότυπο VisionC.
Επίσης, στο δυναμικό του πράγματος συμβάλλει τα μέγιστα -επιβεβαιωμένο από επίσημες πηγές- και η αύξηση του πλάτους κατά 9 εκατοστά, αλλά και η μείωση του ύψους κατά 3 εκατοστά.
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων αναμένεται να ευνοήσει την εσωτερική ευρυχωρία, αλλά και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, του οποίου ο όγκος θα μεγαλώσει από τα 315 στα 330 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, θα δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης 1.195 λτ. (+15 λτ. από τη σημερινή). Η έκδοση estate, πάλι, θα διαθέτει 520 λίτρα (+15 λτ.) διαθέσιμα για τις αποσκευές.
Επιπλέον, η τρίτη γενιά της Skoda Fabia που θα κάνει ντεμπούτο στις 2 Οκτωβρίου στο Σαλόνι του Παρισιού θα τροφοδοτείται από κινητήρες βενζίνης 3κυλίνδρων 1,0 λτ. MPI και 4κυλίνδρων 1,2 λτ. TSI, αποδίδοντας από 60 έως 110 ίππους αντίστοιχα.
Ακόμα, η νέα Fabia θα φέρει τον 1,4 λτ. άμεσου ψεκασμού 4κύλινδρο diesel που θα αποδίδει από 75 έως 105 PS.
Παράλληλα, θα υπάρξει και έκδοση Greenline για τη νέα Fabia με τον 1.4 TDI των 75 ίππων που θα διαθέτει σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, ώστε η κατανάλωση της να περιορίζεται στα 3,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 82 γρ./χλμ.
Σημειωτέον ότι η νέα Fabia θα είναι ελαφρύτερη κατά 65 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, γεγονός που οφείλεται εν πολλοίς στη νέα πλατφόρμα MQB του oμίλου VW, όπου θα πατά και μάλιστα στην έκδοση με τον 1.000αρη κινητήρα το νέο τσέχικο μικρό θα ζυγίζει περίπου 980 κιλά.
Τέλος, αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας Fabia, θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις Monte Carlo, οι οποίες θα φέρουν μαύρους τροχούς, πίσω αεροτομή, τα σχετικά λογότυπα και σπορ καθίσματα. Έκδοση RS δεν θα υπάρξει εκ νέου, καθώς όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, «οι άνθρωποι προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα στο στιλ παρά στη δύναμη».
Πηγή: autotriti.gr