Την περασμένη εβδομάδα, η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες της εξωτερικής μορφής της νέας Fabia, ενός μοντέλου που θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στο Σαλόνι του Παρισιού στις αρχές Οκτωβρίου.
Σήμερα, η τσέχικη εταιρεία μας δίνει την πρώτη φωτογραφία από το εσωτερικό του 3ης γενιάς μικρού της μοντέλου, ενώ μας παρέχει και τις αρχικές πληροφορίες γύρω από αυτό.
Όπως φαίνεται, η δομή και η μορφή του ταμπλό της νέας Fabia αποτελεί ένα τυπικό δείγμα της λογικής που διέπει τα μοντέλα της Skoda. Κυριαρχεί η λιτή σχεδίαση και η υψηλή λειτουργικότητα, ενώ αναμένουμε εκ νέου προσεγμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής.
Αναβαθμισμένη θα είναι και η ευρυχωρία, καθώς το εσωτερικό μήκος της καμπίνας διευρύνθηκε κατά 8 χλστ., αγγίζοντας πλέον τα 1.674 χλστ. Από την άλλη, το ύψος μειώθηκε κατά 8 χλστ, ενώ το εσωτερικό πλάτος έχει μεγαλώσει κατά 21 χλστ. μπροστά (1.401 χλστ.) και κατά 2 χλστ. πίσω (1.386 χλστ.).
Η τρίτη γενιά της Skoda Fabia διαθέτει και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της μικρής κατηγορίας, καθώς η χωρητικότητά του αυξήθηκε κατά 15 λτ., αγγίζοντας πλέον τα 330 λτ. Αν πάλι, αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης όγκου 1.150 λτ.
Το πορτμπαγκάζ έχει εσωτερικό πλάτος 960 χλστ. (+20 χλστ. από πριν), ενώ το άνοιγμά του πίσω εκτείνεται στα 1.098 χλστ., με τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης να διευκολύνεται περαιτέρω από το χαμηλό του κατώφλι.
Σε ό,τι αφορά στην εργονομία-ευχρηστία, το εσωτερικό της νέας Skoda Fabia διαθέτει έως και 17 εφαρμογές αυτού που η εταιρεία αποκαλεί «Simply Clever», που περιλαμβάνουν ακόμα και μία ξύστρα πάγου που βρίσκεται στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ.
Επιπλέον, η νέα Fabia είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που εξοπλίζεται με την τεχνολογία «MirrorLink», η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις smartphone εφαρμογές του μέσω του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά της καινούργιας Fabia είναι η συσκευή multimedia της κεντρικής κονσόλας, οι μεγαλύτερες θήκες των πίσω θυρών και διάφορα σημεία συγκράτησης στην καμπίνα και στο χώρο αποσκευών.
Πηγή: autotriti.gr