Η Hyundai Motor παρουσίασε το νέο Concept EV, Prophecy, κατά τη διάρκεια μιας video-παρουσίασης, δείχνοντας τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού και των τεχνολογιών του.

Με τη διαχρονική σχεδίαση ενός κλασικού αυτοκινήτου, το Prophecy εμπνέεται από τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness» της εταιρείας και ενσωματώνει την «Optimistic Futurism», την επόμενη πτυχή της σχεδιαστικής της φιλοσοφίας, η οποία στοχεύει στην εξισορρόπηση της φύσης και της τεχνολογίας, της συγκίνησης και της πρακτικότητας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης σε μια ανοιχτή συζήτηση μεταξύ στελεχών της εταιρίας αποκαλύφθηκε η στρατηγική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση.

Το Hyundai Motor Group επεκτείνει την προϊοντική του γκάμα με 44 ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ παράλληλα η Hyundai Motor Company σχεδιάζει να επενδύσει 50 δισ. ευρώ μέχρι το 2025 σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης για μελλοντικές τεχνολογίες. Η προσδοκία είναι να πουληθούν περισσότερα από 670.000 οχήματα μπαταριών και κυψελών καυσίμου ετησίως έως το 2025 και η εταιρεία να τοποθετηθεί μεταξύ των κορυφαίων τριών κατασκευαστών EV σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην Ευρώπη, μέχρι τα τέλη του 2020 πάνω από το 75% της γκάμας της εταιρείας θα αποτελείται από ηλεκτρικά οχήματα και η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει φέτος 80.000 αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων στους Ευρωπαίους καταναλωτές.

Prophecy

To Prophecy δημιουργεί νέα standards για το EV segment. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και η μικρότερη προεξοχή της πλατφόρμας EV δίνουν στο Prophecy μια σιλουέτα τέλειων αναλογιών. Το αποτέλεσμα είναι ένα νέος σχεδιασμός EV, που ορίζεται από καθαρές επιφάνειες και αρμονία της αισθητικής και της λειτουργικότητας.

O εξωτερικός σχεδιασμός του Prophecy διαπνέεται από ένα καθαρό, συνεχές streamline που εκτείνεται από εμπρός προς τα πίσω. Επιπλέον, η τεχνολογία προοδευτικού φωτισμού με τεχνολογία pixelated είναι ενσωματωμένη στα φωτιστικά σώματα, τους προβολείς και την αεροτομή, αντανακλώντας τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκαν στο Hyundai 45concept.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός του Prophecy αξιοποιεί πλήρως τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτρική πλατφόρμα της μάρκας. Ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διεύθυνσης, όπου δεν συναντούμε τιμόνι αλλά δύο χειριστήρια τύπου joystick, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερο χώρο και σε συνδυασμό με τα εργονομικά καθίσματα παρέχεται μεγαλύτερη άνεση στους επιβαίνοντες στην καμπίνα.

Νίκος Τσάδαρης