Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να πέσει κανείς με τη μοτοσυκλέτα, ειδικά στους αγώνες. Αν ο οδηγός ανοίξει περισσότερο το γκάζι στην έξοδο της στροφής, ο κίνδυνος του highside είναι κοντά.

Αν πάλι τραβήξει τα φρένα πιο βαθιά στη στροφή με τη μοτοσυκλέτα υπό κλίση, ο εμπρός τροχός φτάνει στα όριά του και έχουμε το lowside.

Φθαρμένα ελαστικά, νερό η λάδια στο δρόμο έχουν ενοχοποιηθεί πλειστάκις. Η λίστα έχει αρκετές αιτίες όμως όλες είναι προβλέψιμες. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει τρόπο να το «σώσει» και κάποιες, λίγες, φορές προλαβαίνει και τα καταφέρνει, άλλες πάλι όχι.

Ο Maxime Berger, συμμετείχε στον πρώτο σκέλος του 2ου αγώνα του περσινού παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbike στο Donington Park με μια Ducati ιδιωτικής συμμετοχής. Ξεκίνησε με τον 15ο χρόνο και όλα έδειχναν ότι θα έπαιρνε τους πρώτους του βαθμούς στο πρωτάθλημα. Όλα καλά ως εδώ.

Δείτε στο βίντεο τη συνέχεια, κάτι που η ιστορία θα καταγράψει ως λίγο πιο σπάνιο από το να σου πέσει κεραυνός στο κεφάλι την ώρα που οδηγείς. Έσπασε η ζάντα και έφυγε.

Το συμβάν αποδόθηκε σε αστοχία υλικού της ζάντας και το τραγελαφικό της ιστορίας είναι ότι στο δεύτερο σκέλος ο Berger εγκατέλειψε επίσης, από πρόβλημα στο συμπλέκτη. Απλά δεν ήταν η μέρα του…