Έχετε κάνει ποτέ κράτηση για ένα συγκεκριμένο δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο και κατά την άφιξη σας ανακαλύψατε ότι δεν έχει καμιά σχέση με τις φωτογραφίες, που απεικονίζονται στην ιστοσελίδα του;
Σύμφωνα με νέα έρευνα, που δημοσιεύει η Daily Mail το 48% των Βρετανών, έχουν ζητήσει να αλλάξουν δωμάτιο μετά το check-in, όταν ανακάλυψαν ότι το δωμάτιο τους δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περίμεναν.
Απαντώντας σε αποτελέσματα δημοσκοπήσεων, που δείχνουν ότι ένας στους πέντε Βρετανούς ταξιδιώτες παραδέχθηκε ότι οι διακοπές του καταστράφηκαν από παρόμοια περιστατικά, η αλυσίδα ξενοδοχείων Thistle Hotels-έχουν κατέληξε σε μια λύση.
Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο Euston του Λονδίνου εγκαινίασε μια νέα, online και δωρεάν υπηρεσία, με το χαρακτηριστικό τίτλο «Επιλέξτε το δωμάτιο σας».
Με τον τρόπο αυτό οι μέλλοντες επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μια εικονική περιήγηση 360 ° στο επιλεγμένο δωμάτιο κατά τη διάρκεια της κράτησης.
Η υπηρεσία θυμίζει την κράτηση της θέσης σε ένα αεροπλάνο, μόνο που οι ταξιδιώτες μπορούν ακόμα να δουν πολλές φωτογραφίες του δωματίου, συμπεριλαμβανομένης της θέας και να κάνουν αλλαγή με ένα άλλο δωμάτιο, που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες τους.
Στο μέλλον, όλα τα ξενοδοχεία – μέλη της αλυσίδας Thistle θα προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα, ανοίγοντας το δρόμο και σε άλλους να μιμηθούν το παράδειγμα τους.